Ahad, 29 September 2013

NURUL IZZAH AMBIL KESEMPATAN PADA PENGAWAL KESELAMATAN

Tak habis habi si Nurul Izzah ni, suka sangat ambil kesempatan dengan isu yang ada walaupun dia sendiri tak tau apa jadi.

Baru baru ni kecoh apabila isteri seorang pemain bola sepak telah memaki hamun dan dikatakan menendang seorang pengawal keselamatan dan video kejadian tersebut telah dimuat naik dalam laman youtube serta mendapat liputan luas penggiat media.

Sangkakala tak berapa kisah sangatlah hal tu sebab dah ramai yang mainkan cerita tersebut dalam laman blog masing masinh.

Apa yang Sangkakala nak ceriakan kali ni ialah si Nurul Izzah yang tak semena mena berjumpa dengan pakcik pengawal tersebut. 

Apa tujuannya? Adakah Nurul Izzah sengaja untuk mencari publisiti setelah mendapat undi yang kurang pada pilihanraya hari tu?


Pandai betul Nurul Izzah ambil kesempatan,  tapi memang la begitu sebab bapa dia si Anwar tu pun memang cekap dalam mengambil kesempatan yang ada ni, jadi apa nak dihairankan ye tak?

Sangkakala simpati pulak tengok muka pakcik guard yang kena herdik tu, memang tak patut sangat la isteri si pemain bola ni buat macam tu kan, macam orang takde adap.

Tapi kalau dari pandangan Sangkakala bukan macam lagi, dah memang takde adap pun, kurang ajar dengan orang tua, cuba bercakap elok elok apa salahnya bukan dengan cara yang macam tu sekali.

Jadi kepada anak anak muda, suka Sangkakala nak pesan supaya kita menghormati yang tua jadi barulah yang tua akan menyayangi kita pulak kan ?