Rabu, 13 Ogos 2014

PANAS BERAPI !!! VIDEO SEX AHLI PARLIMEN PEMBANGKANG BOCOR

Berita panas!!! Sangkakala telah didatangi oleh seorang lelaki yang mengatakan bahawa beliau memiliki video hubungan sex seorang ahli parlimen pembangkang dalam negeri Selangor.

Pada awalnya Sangkakala agak keberatan untuk mempercayai perkara tersebut, tetapi apabila lelaki ini memainkan video serta menunjukkannya kepada Sangkakala, Sangkakala agak terperanjat apabila muka si pelaku memang mirip sangat dengab ahli parlimen Pembangkang bukan Melayu tersebut.

Disini Sangkakala masukkan sikit diantara sedutan sedutan adegan tersebut dan video berdurasi 5 minit 45 saat ini sekarang sudah pun berada di tangan Sangkakala.



Ini buka bertujuan untuk mengaibkan sesiapa, tapi menurut kata si pemilik video tersebut, beliau sendiri sudah tidak tahan dengan kerenah Ahli Parlimen Pembangkang berkenaan yang dikatakan terlalu ego hingga menyebut, tiada sesiapa yang mampu untuk mengusik kedudukan beliau didalam parti mahupun sebagai Ahli Parlimen.

Sangkakala pun agak biasa melihat Ahli Parlimen ni tapi tak sangka pulak perangai beliau seburuk ini, kalau di hotel mungkin boleh dikatakan bersama isteri, tapi kalau dalam rumah urut rasanya tak berbaloi.

Tapi takpe, sepertimana Sangkakala pernah simpan begitu lama video Nurul Izzah, begitu jugalah Sangkakala akan simpan video terbaru ni, tapu kalau keadaan memerlukan dan agak agak Ahli Parlimen ni nak jadi macam macam, Sangkakala yakkan teragak agak untuk memaparkan video tersebut untuk tontonan umum.


16 ulasan:

Awanama berkata...

Sekilas pandang mcm knl jeww....ada jenggot eakkk....kulit mcm x brapa cerah...hikhikhik...

Awanama berkata...

kalau dikeluakan pun macai tkkn percaya.. dikatanya editan org Umno semata-mata..

Awanama berkata...

Ayoyo, buaya tembaga Puchong sudah keluar ka? Baik punye kene servis sama amoi. Tempat dia wakili pun memang banyak rumah urut badan dan batin..

Awanama berkata...

Konek panjang ni mesti singh hehe

SRIKANDI MELAYU KERAMAT berkata...

Video besi cmni mana laku...lumrah la kan pengikut2 taksub fuckatan smua pun nk 4org saksi sbg bukti!
Kikikiiii

Awanama berkata...

yang ni tak perlu 4 orang saksi, sebab mamat bangla ni bukan anugerah tuhan. Kalau abg non tu lain cerita la... muka terang-terangan ngentot sama chinadoll pun kene ada 4 orang saksi baru sah. 4 orang saksi tu pulak kena berdaftar dengan fuckatan dulu baru persaksian diambil kira. Kalau ada bau-bau durian dengan umno, persaksian direjek serta-merta tau.

Awanama berkata...

Dia punya appa baru mati saja..sudah ini mcm ka

Awanama berkata...

Pembangkang di Selangor bukan ke Barisan Nasional...... Sengal jugaaaak!

Awanama berkata...

ahli parlimen mmg pembangkang derr....

Awanama berkata...

Pesal muka gelap mcm Singh tp badan cerah mcm Cina...? Edit cap ayam ke hapa?

UTara selATAN berkata...

Hahahaaa. ....sekilas pandang mcm singa. ..

Awanama berkata...

Politikus Usang

asalkutanah berkata...

Ramai gak tuhan kat sini

Awanama berkata...

asalkutanah,

bkn ko pun beprngai cam 'tuhan' ke dlm blog stiap hari??

munafik!
yes ko asalkutanah im pointing a finger on u... ko hipokrit

Awanama berkata...

Bukan nak sokong sape2. Tapi video ni rumah urut kat US. Bukan Msia. Ada byk lagi lelaki mat saleh dlm video mcmni diurut oleh amoi2 US nih. Hmmm...fitnah berleluasa.

Awanama berkata...

Wah anon 16 Ogos 2014 11:27 PG, selalu tengok crite blue ka? Boleh tau tu kat US ke mana lak