Sabtu, 23 Ogos 2014

BODOH !!! BILA PONDAN BERSELFIE DISAAT BERKABUNG #mh17

Nampaknya semakin menjadi jadi sikap kurang ajar pondan tua adik kepada kaki aiskrim si Azmin Ali ni.

Dalam saat seluruh negara berkabung dan memberi penghormatan sebagai tanda sokongan moral kepada keluarga mangsa nahas pesawat MH17 kelmarin, Azwan Ali masih lagi mahu menunjukkan sikap biadap beliau.


Bayangkan kalau ahli keluarga kita sendiri menjadi mangsa dalam kejadian tersebut, sudah pasti kita juga akan merasai kesedihan sepertimana yang mereka rasai.

Oleh itu paling tidak pun hormatilah keluarga mangsa dan janganlah diguris perasaan mereka ini dengan sikap kita yang kurang sopan.

Satu lagi Sangkakala tengok dari segi pakaian beliau, nak kata bertudung tidak nak kata bersongkok juga tidak sebab dua dua sekali pondan tua ni pakai.

Taubat la Azwan Ali, takut berasap kubur nanti, satu masa dulu masa menjadi pengacara diawal kemunculan beliau di kaca television, Sangkakala tengok elok je berpakaian seperti lelaki, bila makin berumur pula makin menjadi dengan naluri kebetinaan.



4 ulasan:

Algojo berkata...

Dalam Islam dan alam Melayu budaya berkabung dan bertafakur ni memang tak ujud. Burung terkukur nga gula kabung tu ada la.. Tahniah Azwan Ali walau pun ko tu lembab! Kah kah kah kah..

Awanama berkata...

Algojo ni bodoh admin..Nabi pun berdiri daripada duduk apabila mayat seorang yahudi diusung dihadapan baginda..ni sah kafir laknat yang komen ni..silap2 RBA.

Mat Monggol berkata...

Nabi berdiri tu bukan bermakna dia bertafakur la bodoh piang! Ko pun sama bangang ngan OKU tak cukup jari ni...!Kah kah kah

Awanama berkata...

Anwar jubur ja boleh nak tafakur ke nak gula kabung ke, nak tunduk kat mayat cina ke atau nak taruk calit hindu kat dahi.... Dia maksum semua boleh kan kan