Sabtu, 23 Ogos 2014

KONGGRES AMK !! KETUA BARU MALU BESAR #langkahkajang

Baru sahaja menjawat jawatan sebagai ketua AMK yang baru, Nik Nazmi yang juga merupakan timbalan speaker Dewan Undangan Negeri Selangor telah dimalukan dalam konggres yang melihatkan kemenangan beliau.


16 orang AJK Angkatan Muda Keadilan Malaysia berserta dengan Naib Ketua bertindak keluar meninggalkan dewan bersama sama ahli yang lain apabila beliau memulakan ucapan sebagai Ketua AMK yang baru.


Nampak sangat pemuda Keadilan tidak berkenan dengan Nik Nazmi yang memang terkenal dengan keceluparan mulutnya dan sebagai bukti boleh tengok video di bawah.

Klik gambar untuk video

Memang Ahli Angkatan Muda Keadilan sepatutnya berasa malu dengan kehadiran Ketua AMK yang baru ini kerana menujukkan sikap yang agak kurang disenangi dalam sidang DUN dan ianya bukan sahaja dirasai oleh pihak Barisan Nasional tapi di sebelah pihaj kerajaan negeri sendiri merasakan sikap beliau agak keterlaluan dalam mengendalikan sidang.

Ini rupa ketua yang akan membawa kearah kebaikan ke? Nak tunjukkan tauladan yang baik? Sangkakala rasa jauh panggang dari api.

Nik Nazmi patut sedar dengan keupayaan beliau tapi sudah ada pula ura ura yang mengatakan bahawa kemenangan beliau disebabkan oleh tangan Anwar yang turut mencampuri pemilihan kali ini yang mengambil masa berbulan bulan baru selesai.

Nanti Sangkakala akan buka lagi siapa Nik Nazmi yang sebenar untuk pengetahuan ahli ahli angkatan muda keadilan serta anak anak muda di Malaysia.


Tiada ulasan: