Ahad, 17 Ogos 2014

BLOGGER KLCRONICLE SUDAH PANAS DENGAN SANGKAKALA KE ???

Bila Sangkakala jawab dengan nada sini tentang artikel yang dikeluarkan oleh blogger TheKlCronicle malam tadi, nampaknya blogger tersebut dah mula naik angin.

Lepas tu keluarlah soalan tambahan pula kononnya kepada Pengerusi Perhubungan UMNO negeri Selangor.

Itu soalan soalan yang dikeluarkan oleh blogger hebat ni dalam entri beliau berkenaan dengan soalan yang diajukan sebelum ini.

Yang Sangkakala rasa nak pecah perut ni bukan apa, siap boleh kata Noh Omar bekerja untuk dia sebab dia pembayar cukai, macam le Sangkalala ni tak bayar cukai kan.

Sangkakala tak mau jawab apa yang dipersoalkan oleh blogger ni sebab soalan yang dia tanya tu rasanya tak kena pada Noh Omar sebab Noh Omar cuma Penyelaras Majlis Tindakan Persekutuan dan kalau nak ajukan soalan kenapa dalam website MTPNS tiada senarai projek terbengkalai dan sebagainya, apa kata blogger ni terus pergi ke MTPNS dan buat persoalan pada pegawai yang berkenaan.

Tapi kalau nak diikutkan dari apa yang Sangkalala lihat, ada permainan kenapa blogger ni bertanya 3 lagi soalan selepas 3 soalan pertama di jawab dan Sangkakala teringat pula dengan seorang blogger baru baru ini yang mempertikai kenyataan Noh Omar tentang kesediaan Perhubungan UMNO Negeri Selangor dan Warroom Selangor untuk menghadapi pilihanraya negeri.

Ktitikan blogger ni pada Sangkalala rasanya agak kelakar juga dengan mengatakan bahawa Sangkalala popular dengan artikel tentang Awie dan baru baru ni tentang video lucah, ada ke video tu dalam blog Sangkakala? Bagaimana pula dengan blog dan portal lain yang mengeluarkan entri rogol, persetubuhan haram, tangkap khalwat dan lain lain, bukan ke itu juga artikel 18sx?

Agaknya ada pihak yang memberikan arahan kepada blogger ni untuk menyerang Noh Omar atau blogger ni nak cari makan di Selangor dan macam biasa la game blogger blogger macam ni, bukan tak biasa pun dengan kerenah mereka.

Kepada Datuk Seri Noh Omar, teruskan tugasan seperti biasa, tak perlu dilayan sangat dengan soalan soalan semak ni sebab nampaknya cuba nak.menganggu tugasan Datuk Seri untuk membantu rakyat.


2 ulasan:

Tanpa Nama berkata...

Rubbish article. Bodo puak2 umno ni

Tanpa Nama berkata...

17 Ogos 2014 10:49 PG.

Alhamduliilah , Allah telah kembalikan kebodohan itu kepada PAS dan PKR ..didunia lagi telah diazab dengan perpecahan dan fitnah antara mereka... UMNO teruskan perjuanganmu ... InsyaAllah akan diberkati dan berjaya...