live streaming / siaran langsung

Rabu, 14 Ogos 2013

@NajibRazak ANAK NAZRI AZIZ BERBOGEL PUN JADI PEGAWAI KHAS ??? TAKDE ORANG LAIN KE ???


Kita semua tahu apa yang dilakukan oleh anak Datuk Seri Nazri Aziz si Nedim Nazri satu masa dulu yang penuh dengan kontroversi dan yang paling akhir apabila ada blogger telah mengeluarkan beberapa artikel yang menunjukkan kekayaan anak beliau yang dikatakan luar biasa kalau mengikut umurnya.

Mana tidaknya, kalau dah umur yang begitu muda mampu untuk menggunakan pelbagai kenderaan mewah seperti Ferrari dan Hammer serta beberapa buah kenderaan lain lagi yang memang mempunyai rekod harga yang agak tinggi.


Tapi tak kisah le juga bila Nazri sendiri ada mengatakan bahawa kekayaan anak beliau adalah disebabkan anaknya si Nedim tu berniaga dan kekayaan tersebut adalah dari hasil perniagaannya.

Cuma ada sedikit pelik bila anaknya yang selama ini berniaga tapi kini menjadi Pegawai Khas kepada beliau sendiri di Kemeterian Pelancongan, mana pergi perniagaan anaknya tu? Dah bankrupt ke atau ada urusan perniagaan lain di dalam Kementerian Pelancongan yang hendak di agih agihkan?


Macam ada yang tak kena je bila si Nedim ni duduk jadi pegawai khas sebab Nazri sendiri kata yang anaknya tu kaya raya sebab berniaga, apa le sangat kalau nak diikutkan dengan gaji sorang pegawai khas.

Agaknya ada projek pelancongan yang nak dibahagi bahagikan pada kawan kawan cina si Nedim ni agaknya, jadi bila dia duduk sebagai pegawai khas maka ianya lebih mudah diuruskan.

Itu salah satu dan satu lagi semua orang tau yang si Nedim ni perangai kalah pelesit dalam dunia ni sampai dengar kata bercerai dengan bini sebab gilakan Nora Danish dan kini pula dilaporkan sedang bercuti di Bali bersama sama dengan 20 orang kawan kawannya dan dapat separuh bayaran tiket kapal terbang sebab kakitangan kerajaan.

Biar betul beb? Nora Danish le pulak yang dihangkutnya dulu pun dah macam macam gambar yang keluar sampai gambar kena tindih dengan perempuan bogel pun ada.




Untung le jadi anak menteri,  tambah lagi dapat pulak macam Nazri Aziz yang dah tentu lebih kurang je perangai dengan anaknya tak jadi masalah langsung.

Tapi adalah memalukan apabila Nazri mengambil anak beliau sendiri sebagai pegawai khas dengan perangai dan sikap yang sebegitu, menjadi buah mulut orang setiap hari.

Takpe lah..Sangkakala berhenti dulu kat sini sebab nanti ada sambungan untuk cerita ni sebab Sangkakala rasa parasit parasit ni perlu di nyahkan dari dalam UMNO.