Khamis, 1 Ogos 2013

INGKAR ARAHAN BUKTI DAP MENYELEWENG


Guan Eng kata DAP takkan tunduk dengan arahan Pendaftar Pertubuhan selagi tak diberi sebab kenapa ROS tidak menerima penjelasan DAP tentang pemilihan jawatankuasa wksekutif pusat parti itu.

Nampak sangat DAP kini dalam dilema dan kerisauan jika ada pemilihan sejali lagi akan menjatuhkan pemimpin pemimpin DAP. 

Kalau tak menyeleweng nak takut buat apa? Buat je lah pemilihan baru kalau dah rasa diri mempengaruhi ahli dalam DAP, tak payah nak persoal banyak hal.

Macam yang didedahkan oleh Bekas Naib Pengerusi DAP dulu , DAP hanya  mempergunakan ahli mereka untuk kepentingan hinggalah pemilihan yang lepas melihatkan banyak ahli DAP tidak berpuas hati dengan cara pemilihan hingga ada kesilapan dalam pengiraan undi.

Masa tu boleh pulak buat kiraan semula ssebab apa?  Sebab dah kena kritik dengan ahli bahawa tiada wakil melayu dalam parti tersebut yang kemudian melihat ada seorang wakil melayu mualaf dalam DAP yang semua ahlinya tau ada hubgna kuat diantara setiausaha agung parti tersebut dengan beliau.

Itu semua untuk menutup salah dan bukannya dibuat secara ikhlas oleh DAP,yang pastinya semua jawatankuasa eksekutif dalam DAP adlah kroni yang menjadi kuku panjang dalam parti tersebut hingga menidakkan suara ahli sendiri.