Khamis, 15 Ogos 2013

@NajibRazak SPEAKER DEWAN NEGARA KENA BELASAH DENGAN BUDAK PEMPUAN !!!


Aduuhhh..dari malam tadi Sangkakala perhatikan debat diantara seorang budak perempuan dengan bekas Setiausaha Politik Ketua Menteri Melaka yang kini menjadi senator yang juga merupakan speaker Dewan Negara, Datuk Akhbar Ali.

Nampak gayanya budak perempuan yang bernama Akmahani ni memang bijak berhujah sampai ada kalanya Sangkakala lihat tak terjawab Datuk Akbar dan hampir hampir kena telanjang dalam twitter. 




Agak teruk juga kena belasah speaker Dewan kita ni, kalau dalam Dewan agaknya bagai mana Datuk Akbar nak suraikan kalau dalam twitter pun dah mencungap nak jawab.

Haha..apa le malang Perdana Menteri Malaysia ni agaknya, pilih punya pilih sekali tepilih buku tebu..itu kata orang tua tua dulu la.

Kalau tak percaya sekarang ni pun maeih tengah dok debat lagi tu, akmahani dah tentunya orang muda yang nakkan kepimpinan yang baru dan Datuk Akbar pula selaku orang lama sudahbpasti rasa tercabar dengan apa yang akmahani kekuarkan termasuklah hujah hujah beliau.

Tapi takpelah, sekurang kurangnya itu latihan untuk Datuk Akbar berdebat dan berhujah walaupun dalam Dewan Negara beliau tidak perlu berbuat begitu tapi rasanya ia amat penting walaupun Sangkakala lihat Datuk Akbar bukanlah tandingan akmahani.

Welldone girl..go on..ewahh cakap omputih lak hari ni..belasah je Akma..jangan peduli..keluarkan lagi apa yang patut dan terbuku dihati..jangan simpan simpan lagi.