Ahad, 18 Ogos 2013

@NajibRazak KENYATAAN KEDUA PM BUAT NAZRI AZIZ JADI BERANG


Mula mula dengar Perdana Menteri mengatakan bahawa tidak menjadi kesalahan jika Menteri melantik anak atai saudara sendiri sebagai pegawai khas..Nazri Aziz mesti rasa selamat giler punya kan?

Tapi tetiba je Perdana Menteri kata kalai di parlimen atau di kawasan dan tidak menerima gaji dari kerajaan. 

Aduhh..apa sudah jadi? Najib sudah pusing 180 darjah dari kenyataan asal dan ini adalah satu peluru hidup yang dihalakan kepada Nazri Aziz yang begitu bongkak mengatakan kementerian dia suka hati dia nak lantik sesiapa pun.

Jadi kepada Nazri..Perdana Menteri dah keluarkan kenyataan macam tu kan? Boleh lantik anak..bini..pakcik..makcik..tok..nenek atau sesiapa juga tapi dikawasan bukan dalam kementerian dan perlu ingat..kemeterian tu bukan bernama Kemeterian Nazri Aziz..nama kementerian tu ialah kementerian pelancongan.

Mana le tau kot kot Nazri terlupa bahawa kekayaan dia tak boleh nak beli kementerian dan letakkan anak dia atau menantu atau bakal menantu dia kat situ.

Jadi apa lagi Nazri..sila keluarkan anak kesayangan kamu dari kementerian tu dan lepas tu nanti lantik dia jadi pegawai khas di kawasan atau dimana mana sahaja yang kamu rasa nakbletak..termasuklah di Bali atau Phuket.