Sabtu, 17 Ogos 2013

@NajibRazak CONTOH ORANG YANG DIBELA PENTINGKAN DIRI


Sangkakala tau yang orang ni dulu pernah dibela oleh Perdana Menteri Malaysia dengan begitu baik dan orang yany berutahu perkara ini adalah orang uang agak rapat juga dengan dia.

Tapi cuba tengok status yang dikeluarkan oleh pakcik Zaharin Mat Yasin yang satu masa dulu Sangkakala gelar sebagai pemburu tanah wakaf.

Memang orang yang sebegini mencari makan dalam UMNO dan apabila kekurangan bekalan maka akan memekiklah dia..dan apabila bekalan dihantar maka diamlah dia.

Apa yang Sangkakala nak katakan disini ialah, tidak ada gunanya untuk membela orang sebegini dalam UMNO kerana perjuangannya bukanlah untuk kelangsungan parti tetapi untuk perut sendiri.

Jadi kepada perwakilan, buatlah pilihan yang bijak..orang sebegini jangan diberikan lagi peluang untuk berada dalam kepimpinan dan orang yang Sangkakala masukkan diatas pernah memegang jawatan pegawai di bahagian.

Dan di semua peringkat..mereka mereka yang seperti ini jangan lagi diletakkan.. cukuplah mereka hanya memberikan nasihat daripada luar dan biarkan mereka yang baru untuk mentadbir.