live streaming / siaran langsung

Jumaat, 9 November 2012

NURUL IZZAH BUAT APA DALAM BILIK PENSYARAH @n_izzah

Gambar diatas telah menunjukkan kasih seorang anak terhadap ayahnya, itulah Nurul Izzah, Naib Presiden PKR yang kini diselubungi dengan kontroversi kenyataan tentang agama islam baru baru ini.

Namun bukan itu yang Sangkakala ingin sebutkan dalam artikel pada kali ini. Apa yang Sangkakala nak dedahkan kali ini ialah tentang sikap atau moral atau lebih tepat lagi Aqidah Nurul sendiri selama ini.

Mungkin akan ada yang mengatakan bahawa Sangkakala mengada adakan cerita tentang Aqidah Nurul semasa beliau menuntut di UNITEN, dan sudah pastilah Nurul sendiri akan ingat pada tanggal tahun 2004 dimana beliau begitu ligat membantu ibunya yang pada ketika itu akan menghadapi pilihanraya umum dan Wan Azizah sendiri pada ketika itu adalah calon di Permatang Pauh.

Oleh kerana terlalu sibuk membantu ibu beliau, maka pelajaran beliau telah terabai, dan Sangkakala difahamkan beliau telah gagal dalam peperiksaan bagi semester tersebut.

Ingat lagi Nurul Izzah? Bagaimana cara kamu ingin mendapatkan markah cemerlang seterusnya membolehkan kamu lulus dalam peperiksaan tu?

Mungkin juga Nurul Izzah lupa agaknya, tapi Sangkakala akan memberi imbasan sedikit kepada Nurul untuk beliau mengingati apa yang telah berlaku.

Nurul Izzah ingat lagi siapa yang bagi markah untuk membolehkan lulus dalam peperiksaan tu?

Nurul Izzah ingat lagi tak, berapa banyak wang yang diberikan kepada Nurul Izzah pada kali pertama berjumpa?

Nurul Izzah ingat lagi tak tudung warna cream yang Nurul pakai tu?

Nurul Izzah ingat lagi tak semua tu?

Kalau tak ingat juga, nanti Sangkakala keluarkan bukti hidup yang mana ianya akan mebuktikan segala galanya tentang aqidah Nurul Izzah yang telah hilang sejak lama dulu dan bukannya baru kini.

Kepada para pembaca, Sangkakala minta maaf sebab tidak menyiarkan bukti tersebut sekarang, akan sampai hari dan masanya dan pada masa itu, Sangkakala yakin dan percaya bahawa semua rakyat Malaysia akan merasa jijik melihat sikap beliau.

Sangkakala tidak bermaksud untuk mengaibkan sesiapa, tapi itu hanyalah untuk memberi kesedaran supaya kita semua menolak kepimpinan anak beranak yang sudah kehilangan aqidah ini, dan satu lagi, Sangkakala mohon maaf kepada Wan Azizah sekiranya apa yang Sangkakala keluarkan nanti akan mendatangkan aib yang amat besar kepada beliau sekeluarga.

Psss..sabar ye semua..doakan sangkakala kuat untuk mengeluarkan buktinya nanti


Sent by Maxis from my BlackBerry® smartphone

30 ulasan:

Tanpa Nama berkata...

Sangkakala.., jangan buat kita berperasangka pula terhadap anda. Siarkan saja kalau anda betul-betul ingin memberi kesedaran. Kalau ditunggu ruang untuk 'nego' atau tawar menawar terbuka luas. Jawapan standard nanti tak mau buka aib seseorang. Buang maso!!!

Tanpa Nama berkata...

biase la blogger cari makan..

Tanpa Nama berkata...

mak aiiii.. isu murahan... haha

kalau nak fitnah pun, 'term' kena tepat. Gaya artikel di atas macam nak jatuhkan MORAL Izzah.. MORAL dan AQIDAH lain tau bang... jgn jadi bangang

Tanpa Nama berkata...

Mcm haram mamat ni karang cerita!!!

Tanpa Nama berkata...

betul betul betul.

Tanpa Nama berkata...

sangkakala.. saya tak sokong nurul. tak juga sokong sangkakala mahupun siapa2.. tp klau sangkakala nak tunjuk dan sedarkan nurul ataupun sesiapa dengan membuka cerita tentang moral dan akidah nurul, please tunjuk bukti. kalau sangkakala takde bukti, maka fitnah la itu namanya. kalau takde bukti, sama ada betul nurul buat atau tidak, maka jika sangkakala fikir nurul menjijikkan, sangkakala pun sama macam nurul yg punyai akidah dan moral yang buruk dan menjijikkan. FITNAH ITU LEBIH KEJAM DARI MEMBUNUH!

Tanpa Nama berkata...

bodoh tol la ko ni sangkakala..tgk name dah tau..karangan camni adik aku umoq 6 taun pon buleh tulis la(klu aku bg skrip la)...tah2 ko tak yg perangai camni (biase org yg lalui je yg tau)...keh3..ko tulis artikel gi mancing lagi elok la..

Tanpa Nama berkata...

tunjukkan bukti yg anda tidak menipu...

Tanpa Nama berkata...

fuck..hidup utk menipu..sampai skng xde bukti..lanciauuu!!

Tanpa Nama berkata...

Lagi cepat siarkan lagi bagus. Boleh tahu siapa sebenarnya Izzah.

Tanpa Nama berkata...

aku tak nak ambik tau pasal nurul..tp statement anda tentang dia sgt jijik bagi saya..sedikit pun aku tak goyah baca artikal yg menjatuhkan org mcm ni...bertaubatlah anda..

Tanpa Nama berkata...

chek list diri tu dulu...aku rasa ko ni yg jual org melayu...bukan pjuangkan melayu...tegakkakn AGAMA yg penting...

setakat buat gempak baik xpyah...ko mcm pemimipin UMNGOK yg lain...ckp nk tnjuk last2 video korg duk makan rasuah yg timbul...

Tanpa Nama berkata...

buiv jah,bkti tu.maen apoNya tnguh2...ramai rakyat nOk tngOk nie.....staro mano gak ore wak nmo nurul izzah nie....nok tngOk ada gapo dale kain dia....buiv cpat2 laa xsabar nie...lamo dah nunggu..:(

Tanpa Nama berkata...

Tak tenguk bukti tu pun tak apa pasal dah tenguk bukti video pasal dia buat statement pasal kebebasan ugama orang Melayu tu.Video tu dah cukup untuk mencerminkan akidah dia.Orang Islam yang ada pengetahuan Islam dan sayangkan Islam tak akan buat kenyataan begitu.

Tanpa Nama berkata...

bodohbetul.jgn mengadakan cerita fitnah semata mata.klau btol tunjukkan buktinya supaya tidak menimbulkan fitnah

Tanpa Nama berkata...

ceh..tipu haram jadah punya blog babi

Tanpa Nama berkata...

Semoga pemilik blog ini ditunjukkan jalan tang lurus olehNya.
Jika ini suatu Fitnah semoga Tuhan melaknat kamu.

Tanpa Nama berkata...

Kalo betul ko pro kerajaan kluarkan skg...tp aku rasa ko ni tunggu anuar panik dan panggil ko nk nego...itu yg ko nak kan?? Sudahlah org berjuang bukan utk cari duit lebih maa. Aku tk pecaya lagi blogger cm ko nih. Buang karen jer ikut blog ko yg ntah hape hape nih. Kalo betul ko ada prinsip kluarkan skg org smua nk tau kredibility ko tu.

Balas/Jawap

Tanpa Nama berkata...

Cerita ngarutlah..

Mat Zain berkata...

Apasal pulak kau nak kami semua doakan agar kau berjaya membukak aib orang?

Mat Zain berkata...

Apasal pulak kau nak kami semua doakan agar kau berjaya membukak aib orang?

Tanpa Nama berkata...

Kalau orang orang PAS yang kononnya kuat ugama boleh dipengaruhi hingga sanggup buang ugama apalagi anak anak sendiri. Memang tidak menghairankan. Tidah percaya pada adanya Tuhan dan hari pembalasan sebab itu terus hidup dalam maksiat dan menyokong maksiat.

Tanpa Nama berkata...

Nurul Izah tu kan cantik siapa pun bernafsu tengok lebih2 lagi peminum kopi kuat yang banyak kat harakah tu..orang PR semua mana sanggup dengar cerita yang tak elok mengenai Nurul izah tu..sebab tu ramai sangat melatah bila dengar Nurul bakal di aib kan..sabo lah ye para pencacai semua ini blog politik pro UMNO kalau nak baca hanya benda2 yang enak2 dan muluk2 sesuai dengan selera puak pencacai PR semua..pi lah baca harakah atau malayia kini kat sana cerita samua mashuk..dengan pencacai PR semua. sebagai contoh kat sana Tok guru Nik Aziz mursyidul am PAS tapi kat sini kita orang panggil wali selipar, DSAI kita panggil Al juburi kerana menghormati mat syabu. Maaflah kalau kat sini bahasa nya kesat sikit..kan kat sini orang BN jarang pi kuliah yang tu kita orang nampak bangang sikit..tapi kau orang pun apa kurangnya bangang..mai baca blog pro BN nak suruh bloger ni puji2 puak PR..agak2lah nak jadi pencacai pun..jangan sampai langgar kawasan jadilah pencacai yang berhemah. -k.k

amrayy lensa berkata...

Cayalah ,ini blog org gila...wakakakakak

Tanpa Nama berkata...

Gilo punya blog..tau buat fitnah jer..

anti-keluarga Puaka berkata...

Belajaq hisap 'CURUT'....kahkahkah

Tanpa Nama berkata...

ceh, kalau stakat nak fitnah orang.. sama jela dosa korang dgn gay =.=''.. kutuk org gay, ko tu sendri x sedar ke dosa sendiri?

Tanpa Nama berkata...

bawak ke je mamat ni ke balai

Tanpa Nama berkata...

Hahaha... Mcm bangang je kenyataan sangkakala ni. Nk tggu kuat nr leh kuarkan bukti. Ptuiii... Dasar kaki menipu, buat cite nk kasi blog rmai pelawat. Hahaha.. Bangang..

Tanpa Nama berkata...

aku percaya cerita sbb sehingga kehari ini, tiada pihak dr keluarga huruhara kelamkabut ambil tindakan terhadap blogger ni...
nk tanya kau orang...
klu ada org fitnah keluarga kau org lbh2 lg cerita yg sangat mengAIBkan seperti ini, kau org nak berdiam diri kah....?
nuar jijah o nurul sendiri x ada bunyi langsung apalagi menafikannya...
hah tu.... amacam...?
lu fikir lah sendiri...!