Isnin, 1 Jun 2015

#nothing2hide KENAPA PERDANA MENTERI DULU TAK BUAT @NajibRazak

5 haribulan nanti akan ada satu dialog diantara Perdana Menteri dengan NGO di PWTC untuk menjelaskan isu isu semasa.


Mungkin juga setelah melihat ada sesetengah pihak terutamanya penggiat media sosial begitu teruja dalam memperkatakan tentang isu isu negara, maka dialog ini diadakan.

Sejak mengenali politik, sehingga kini Sangkakala dah melalui zaman 3 Perdana Menteri, tapi baru kali ni Sangkakala tengok ada majlis dialog diantara Perdana Menteri dengan NGO yang boleh dikatakan mewakili rakyat dalam usaha untuk menjawab segala tohmahan serta isu isu berbangkit.

Dulu pun kita ada isu, tapi isu berkenaan didiamkan begitu sahaja tetapi rakyat yang menginginkan penjelasan akhirnya memberontak.

Bagi Sangkakala, ini adalah satu langkah yang amat baik dilakukan oleh kerajaan Barisan Nasional terutamanya Perdana Menteri demi untuk memberikan jawapan jawapan dan Sangkakala mengharapkan saru jawapan yang amat menarik diberikan nanti.



1 ulasan:

Tanpa Nama berkata...

Memang apa yg Najib buat betul...

Dia nampak lebih telus dan berani berdepan dengan rakyat.

Cuma, dia agak lambat sikit mungkin untuk memahami situasi dgn lebih jelas dan bertindak dengan cerdik..

Tak ada PM sebelum ni yg buat macam ni...

Tun Mahathir, dulu dia control media. Masa tu tak ada internet. sebab tu dia boleh berkuasa hingga 22 tahun. Kalau ada internet, tak boleh lama dia berkuasa sebab byk kes yg berlaku didiamkan macam tu masa pemerintahan beliau...kita hanya baca suratkhabar atau dengar radio ajer