Sabtu, 10 November 2012

RAFIZI HILANG TARING

Rafizi Ramli yang terkenal kononnya sebagai pembongkar maklumat kini sudah tidak lagi dipercayai oleh penyokong penyokong PKR sendiri.

Mungkin akibat dari pembohongan yang selalu dilakukan oleh beliau membuatkan penyokong penyokong PKR sudah mula jelak dengan 'lembu' sekor ni.

Dapat dilihat dengan mata kita sendiri melalui gambar yang Sangkakala terima dari seorang rakan yang menghadiri ceramah beliau di Kg. Bukit Sekilau, Kuantan.

Menurut rakan Sangkakala, tak sampai 100 pun kehadiran. Orang kampung pun tak berapa kerat je yg hadir. Yang hadir sekadar nak cukupkan korum adalah orang dari luar.

Haha..naye la kali ni si Rafizi, kalau dah ceramah pembohongan beliau sekarang sudah tidak mendapat sambutan, apa akan jadi lagi dengan pembohongan akan datang? Sudah pastilah tidak akan ada lagi cara untuk menambat hati pengikut di kawasan tersebut.

Apa apa pun Sangkakala ucapkan tahniah kepada penduduk kampung yang bijak memilih mana intan dan mana kaca, 'lembu' ni patutnya di hambat keluar je sebab akan merosakkan minda orang ramai dengan fitnah dan pembohongan beliau.





Sent by Maxis from my BlackBerry® smartphone

Tiada ulasan: