JOM SELAWAT

JOM SELAWAT

live streaming / siaran langsung

Sabtu, 24 November 2012

BETUL KE MAZLAN ALIMAN PAKAI ABBY ABADI

Betul ke ni? Ishh..puak puak UMNO ni suka sangat le buat fitnah, itu ayat biasa yang kita dengar dari mulut pengikut totok PAS.

Apa juga yang didedahkan oleh blogger atau pengikut Barisan Nasional atau pun UMNO semuanya fitnah bagi mereka.

Tapi tajuk diatas tu memang betul, Mazlan Aliman pakai Abby Abady semata mata untuk menambah kehadiran dalam usaha beliau untuk menjatuhkan FELDA.

Semua orang tau Abby bukan anak FELDA pun, tapi kenapa beriya iya turun sekali untuk protes padal FELDA?

Tak sedar sedar lagi makjan sekor ni, tak malu ke bila anak anak FELDA sendiri ramai yang tak mahu mengikut telunjuk si Mazlan ni untuk menjatuhkan sebuah Agensi yang telah banyak membantu mereka.

Sudah sudah le tu Abby, takut nanti banyak sangat menabur budi sampai bertabur sekali dengan body, jadikan kisah kisah sebelum ini sebagai tauladan, kes gerabak keretapi, kes motivasi pukul 2 pagi, kes Mat Sabu, kes kat bilik hotel kat Pudu.

Takkan tak nampak semua tu? Atau memang suka sebab dah gersang agaknya.

3 ulasan:

Tanpa Nama berkata...

Sibodoh ni tak tahu sebab dan tujuan dia menyertai demo tu, dia hanya jadi mak turut.... Bodoh melantun lah dia ni.

Tanpa Nama berkata...

jelir lidah tanda kuat kulum batang pelir besar. kena cari yg lbh besar drp norman dulu barulah dia tak menjelir2 lg di dlm twitter dia..............khakkkptuihhhh

Tanpa Nama berkata...

apa salahnya dia.. mana tau bulu bawah tu licin ke, halus ke atau lebat? saya pun naik berahi kalau duduk di belakangnya bila dia bagi ceramah. dapat tengok sikit ketat ke tidak bontotnya tu.. hahahah