Rabu, 14 November 2012

KAMALANATHAN SENYUM RONNIE LIU MENANGIS

Dalam Malaysiakini hari ini ada tertulis mengatakan bahawa Ahli Parlimen Hulu Selangor, P.Kamalanathan telah menghantar surat kepada Ronnie Liu untuk memohon maaf berhubung Exco kanan kerajaan negeri Selangor mengaitkan Ahli Parlimen BN itu dengan projek pembinaan kondominium 29 tingkat di Batu Caves.

Liu berkata, surat tuntutan permohonan maaf tersebut diterima di pejabatnya hari ini dan beliau akan berbincang dengan peguamnya sebelum mengambil tindakan lanjut.

Cuba kita bayangkan, hanya dengan menghantar surat tuntutan maaf Ronnie sudah mengelabah nak jumpa peguam dan sebagainya, hebta juga rupanya YB Kamalanathan ni ye.

Dalam senyuman yang sentiasa terukir, rupanya racun berbisa yang mampu membuatkan Ronnie tak senang duduk.

Haha..caya lah YB Kamal, bukan semua orang ada kelebihan macam tu, marah pun senyum, suka pun senyum, rupanya ada yang kecut perut dengan senyuman YB Kamal.

Dalam surat tersebut juga menyebut akan menuntut bayaran sebanyak RM1 juta daripada Ronnie Liu sekiranya Ronnie tidak memohon maaf, bertambah goyang le si Ronnie bila YB Kamal kata macam tu sebab dah memang terbukti tuduhan yang dibuat oleh Ronnie Liu terhadap YB Kamalanathan adalah fitnah kerana YB Kamalanathan  hanya berkhidmat sebagai ahli majlis di Majlis Perbandaran Selayang daripada 2004 hingga 2006 dan projek kondominium itu hanya dibincangkan dan diluluskan pada 2007.

1 ulasan:

Budak Sri Kinta berkata...

salam perjuangan... sempoi blog ni... mohon pautkan blog sy, budaksrikinta.blogspot.com terima kasih...