Khamis, 15 Ogos 2013

@NajibRazak NAZRI AZIZ JANGAN TERLAMPAU SOMBONG !!! ORANG SEDANG PERHATI TU !!!

Nampak gayanya Menteri Pelancongan ni memang jenis manusia sombong, mentang mentang kaya dan kononnya kekayaan tu datang sebelum dia jadi Menteri ingat dia boleh sesuka hati nak buat apa pun ke?


Jangan sombong sangat la Datuk Seri..orang sekarang sedang perhati je apa kelakuan Datuk Seri sekarang..jangan ingat dah duduk sebagai Menteri dan dah menang sebagai ahli parlimen rakyat akan duduk diam saja..kena ingat sama pemilihan akan berlangsung tak lama lagi. 

Silap haribulan..kalau Perdana Menteri masih lagi nak ambil parasit macam ni duduk sebagai Ahli Majlis Tertinggi dan nak letak lagi sebagai Menteri dengan Presiden sekali merudum jatuh.

Jangan nak menidakkan apa yang dah jadi, kami dibawah ni tau yang Datuk Seri cuba nak tebus balik kesilapan sebab tak bela si Nedim ni dari kecik dan sekarang ni apa saja yang si Nedim nak Datuk Seri akan bagi dan tak salag begitu.

Tapi agak agak le kalau nak bagi tu, jangan sampai jawatan dalam kementerian pun nak bagi ke anak..nampak sangat macam nak menyamun dalam kementerian tu.

Sangkakala rasa macam ni je lah senang..kita tengok apa tindakan Perdana Menteri dengan kejadian ni..kalau agak agak Perdana Menteri pun tak boleh nak selesaikan..kita tukar Presiden dan kita cari orang yang berani untuk mengadap si nazri ni.

Sangkakala takkan benarkan UMNO menyimpan nanah yang bakal menjadi barah..kalau masih simpan juga..akan punah le UMNO lepas ni..semua kementerian yang di jaga oleh Nazri yltak nampak pun penambah baikan..makin teruk ada le.

Sangkakala lepas ni akan dedahkan pula skandal dalam program citrawarna 1 Malaysia 2013 dan sekarang ni Sangkakala sedang mengumpul bukti untuk didedahkan.

Jadi kepada Datuk Seri Nazri bin Tan Sri Aziz..tunggu ye Sangkakala buat pendedahan nanti.