Sabtu, 31 Ogos 2013

KENALI @Armand_PJU CALON EXCO PEMUDA UMNO 2013

Sangkakala boleh dikatakan kenal dengan Armand, dan beberapa kali pernah bersama beliau dalam program.

Walaupun kelihatan lantang tapi Armand tapi sebenarnya beliau adalah orang yang boleh dikatakan agak kelakar juga.

Jom kita kenali calon pisang bukan epal atau oren ini dengan lebih dekat.

ARMAN AZHA HJ ABU HANIFAH
CALON EXCO PEMUDA UMNO MALAYSIA 2013

" Ketua Adalah Seorang Hamba Yang Persembahkan Dirinya Supaya Menjadi Pesuruh Kepada Sekalian Rakyat Jelata Dan Tugasnya Ialah Untuk Mengorbankan Diri Untuk Berkhidmat Kepada Rakyat Jelata, Itulah Makna Yang Saya Tahu Dan Itulah Lambang Perjuangan Saya Sebagai Pemimpin UMNO"  : Amanat Yang Teramat Mulia Tunku Abdul Rahman. 

Ini Merupakan Salah Satu Pegangan Saya Dalam Perjuangan UMNO Sejak Saya Menjadi Ahli UMNO Pada 07hb Januari 1995. Saya Datang Daripada Keluarga UMNO Sejak Atuk , Bapa Sehinggalah Pada Saya. Apa Yang Saya Letak Dalam Diri Saya Bila Menjejak Kaki Dalam Arena Politik Adalah Semangat Keikhlasan Dan Senantiasa Ingin Memberikan Yang Terbaik Kepada Rakyat Jelata. 

Baca selanjutnya tentang Armand dalam pautan dibawah..

http://bit.ly/16YKnfp


Sent by Maxis from my BlackBerry® smartphone

Tiada ulasan: