Rabu, 30 April 2014

BODOH PUNYA BLOGGER YANG BERNAMA OMAKKAU

Sangkakala nak tegur sikit kebodohan yang dilakukan oleh blogger yang mempunyai nama Omakkau kerana menulis tanpa mengikut fakta yang sebenar dan Sangkakala yakin bahawa penulis laman blog ini tidak membuat kajian sebelum menulis.

Pembaca boleh melihat dan membaca penulisan bangang yang di buat oleh blogger ini DISINI..

Sangkakala mengatakan bahawa blogger ini bodoh dan kurang cerdik apabila beliau mengatakan bahawa catuan air di Selangor dilakukan oleh Suruhanjaya Pengurusan Air Negara atau SPAN.

Apa yang berlaku sebenarnya ialah keputusan mencatu air di Selangor, dibuat oleh keputusan EXCO kerajaan negeri dan buktinya boleh pembaca dapatkan DISINI.

Lagi satu bukti yang Sangkakala dapat bahawa pencatuan ini dilakukan oleh kerajaan Selangor ialah, satu surat notis kepada SPAN dikeluarkan oleh Setiausaha Kerajaan Negeri kepada SPAN yang mengatakan bahawa pencatuan ini akan ditamatkan.


Jika catuan dibuat oleh SPAN, kenapa pula kerajaam negeri yang mengeluarkan notis pemberhentian catuan kepada SPAN? Sepatutnya SPAN yang menghantar surat kepada Setiausaha atau kerajaan Negeri.

Jadi disini Sangkakala ingin memperbetulkan kebodohan blogger ini yang menulis secara melulu tanpa mengkaji dan membuat penyelidikan terlebih dahulu.

Tapi seperti yang kita ketahui, memang tugas blogger proPR akan cuba sedaya upaya untuk memberikan fakta yang salah agar rakyat akan merasa marah kepada Barisan Nasional walaupun ianya adalah kesalahan daripada Pakatan sendiri.



8 ulasan:

Sahabat Gunung berkata...

Bodoh tak bertempat nie namanya

arab berkata...

Lempangkan skali si omakkau ni baru die tahu... Kimak tul

Tanpa Nama berkata...

NAMA DIA KENA TAMBAH 'PUKI' KAT DEPAN.. BARU BETUL

Tanpa Nama berkata...

Nak spin, tp mmg nampak bodoh sgt, yg tersgt bodoh je yg percaya. Klu betul yg dia fitnahkan, mmg real bodoh le MB dan EXCO EXCO ng S'gor.

Tanpa Nama berkata...

pegi baca blog tu, pencacai pr percaya pulak mati2 dgn tulisannya, bodoh piang byk sgt kena liwat dgn anwar sampai tahi pun sedap dimakan

Tanpa Nama berkata...

Chelsea kalah...1-3 huuuuu

Tanpa Nama berkata...

Sbnarnya sema ni permainan umnogok...dri dulu lg isu air xhbis slpas pr ambil alih pimpinan khir anak toyo.macam tu jgk isu sampah karenah dgn alam flora.tapi nyata mbkhalid bkn jenis pmpnan umno yg lain snang d mainkn.

keturunan nabi adam berkata...

Ni sumer poyo...haktuihhh