Selasa, 22 April 2014

LAHANAT GUAN ENG DIMALUKAN GOBIND SINGH

Selama ni si lahanat sekor bernama Lim Guan Eng ni akan menghentam pihak polis dengan pelbagai cara.

Kali ni Guan Eng kata Polis tak bagi kerjasama semasa perarakan mayat Karpal Singh.



Gobind selaku anak Karpal sendiri mengucapkan terima kasih pada pihak polis yang berkawal, tapi Guan Eng pulak memfitnah pihak polis.

Gambar kedua tu pulak jelas menunjukkan pihak polis berada di tempat dimana mayat Karpal diletakkan.

Jadi disini apa lagi lahanat ni nak?

Nak makan penerajang agaknya ni.


8 ulasan:

Tanpa Nama berkata...

Tunggu bila bapak dia mampus.........

Tanpa Nama berkata...

SABAR N TUNGGU...
insya-ALLAH, akan ada musibbah yg amat2 dasyat n lebih menyayat ALLAH timpakan terhadap harbi seekor n family dia yg berekor2 ni.. PERCAYALAH...
masa tu bukan hanya polis diperlukan mungkin bapa segala polis dia minta untuk dikerahkan..
sabar ya kekawan...
TUNGUUU...

Tanpa Nama berkata...

kepada yg gobind singh deo..
tqvm kerana masih waras menghargai tugasan yg dilaksanakan olih pdrm semasa pengkebumian yb KS tempohari.
sesungguh yb memang layak digelar manusia n mewarisi bnyk sifat2 yb KS yang jika benda betul akan ttp betul begitu juga sebaliknya... teruskan yb GSD..
berpeganglh pada prinsip yb KS, membangkang n mengkrikit kerajaan berdasar FAKTA..
salute u sir..

maae berkata...

Cina yang tidak pernah berbudi dan berbahasa.... rasa diri sentiasa hebat... dia lupa kepada musibah karpal yang bangga 'singh is king!'

Akhir nya hangus juga, kan ?

Tanpa Nama berkata...

Hanya Word ini sahaja yang dapat ambe berikan kepada BABI LIM GUAN ENG serta Bapa dan ahli keluarga beliau...
F**K YOU LIM GUAN ENG, LIM KIT SIANG and YOUR WHOLE COMMUNIST FAMILY!!!!!!!!

Tanpa Nama berkata...

Dia tu bukan reti berbudi bahasa. Cina lah namanya. Makan babi. Perangai pon macam babi

irene md nor berkata...

Melayu bodoh saja ikut cina lahanat ni....

Tanpa Nama berkata...

Dah memang dasar DAP....Donkey + Asshole + Pig.
Pandai kutuk tapi tak tau buat kerja...Cina BODOH!! Tapi ada Melayu yang jilat pungkok Cina BABI!!!