Khamis, 24 April 2014

HARAM JADAH !!! KERANA KUASA SEMUA HALAL BAGI ADUN PAS SELANGOR

Tak tau apa nak kata lagi kepada ADUN ADUN PAS dalam Selangor yang Sangkakala nampak lebih mementingkan kuasa serta jawatan daripada memperjuangkan Islam.

Semasa usul Comango dibentangkan oleh ADUN BN dalam Dewan Undangan Negeri, kesemua ADUN PAS bersama sama sepakat dengan ADUN ADUN dari PKR dan DAP menolak usul tersebut hingga membuatkan Dewan Undangan Negeri menolak usul tersebut.

Sebelum mengumumkan bahawa usul Comango tidak diterima oleh Dewan Undangan Negeri, ADUN ADUN ini semoat ketawa besar walaupun sedar bahawa Islam sedang dipermainkan pada ketika itu.

Klik gambar untuk video


Ada dikalangan ADUN PAS mengatakan bahawa hukum syariah yang ada di Malaysia mencukupi untuk menidakkan perkara perkara yang boleh merosakkan umat islam di negara ni dan tak perlu nak ambil pusing tentang isu comango.

Memang betul dalam negara kita ada undang undang syariah yang kuat sehingga membuatkan aktiviti di luar batas batas tatasusila islam sukar untuk dilakukan tetapi bukankah mencegah itu lebih baik daripada mengubat?

Satu lagi yang menjadi kehairanan Sangkakala ialah, kenapa PAS selama ini berkehendakkan hudud sedangkan pencegahan perkara mungkar ditolak oleh mereka?

Bukankah Comango cuba untuk membawa budaya yang berlainan daripada kehendak Islam seperti perkahwinan sejenis, seks bebas dan sejenis, kebebasan beragama dan beberapa perkara lagi dan ini semua bertentangan dengan hukum syarak.

Tapi kenapa ianya masih disokong oleh mereka mereka yang memperjuangkan hukum hudud yang jelas menolak perkara perkara yang dibawa oleh comango?

PAS hanya mahukan kuasa dan jawatan, dengan memperdagangkan Islam semata mata.

Sepertimana mereka menolak usul comango didalam Dewan Undangan Negeri, jelas membuktikan apa pegangan ADUN PAS selama ini.



4 ulasan:

Tanpa Nama berkata...
Ulasan ini telah dialihkan keluar oleh pentadbir blog.
Tanpa Nama berkata...

Itu namanya adun2 PAS laknatullah.
Muka babi2 Pas x layak bercakap tentang islam.
Babi2 tersebut hanya layak bercakap tentang babi2 peliharaan mereka saja.
Bangsa Pas laknatullah.

PM berkata...

Terbaik bro...

Tanpa Nama berkata...

Tak perlulah berkata babi kerna itu juga tidak menonjolkan kita sebagai islam