Jumaat, 29 Ogos 2014

NAK SARA MAK !!! LUAHAN HATI SEORANG ANAK #simpati

Mungkin ramai yang bernasib baik masih lagi mempunyai ibu sehingga ke hari ini, namun tidak kurang juga yang sudah kehilangan orang tua sama ada ibu atau ayah.

Tapi bagi seorang pemuda di Taman Medan, beliau boleh dikatakan bernasib baik kerana masih mempunyai ibu sehingga kini tapi malangnya beliau tidak mampu untuk menyara ibu beliau kerana menghidapi penyakit kaki gajah yang membuatkan pemuda ini tidak mampu berbuat apa apa.





Pemuda yang bernama Khalid Bin Salleh ini berumur 39 tahun dan kini tinggal bersama ibunya yang berusia 78 tahun serta di tanggung oleh kakak beliau.

Tapi siang tadi, seperti ada satu sinaran baru menjelma dalam kehidupan pemuda ini apabila Ketua UMNO Bahagian Petaling Jaya Selatan, YM Raja Dato' Hanipuddin bersama saf kepimpinan UMNO bahagian telah menjengah untuk meninjau permasalahan pemuda tersebut dengan diiringi oleh seorang Dato Alwi yang merupakan seorang Doktor Pakar.

YM Raja Dato' Hanipuddin dikatakan akan mencuba sedaya upaya dalam usaha untuk membantu Khalid dari setiap sudut yang ada.

YM Raja Dato' Hanipuddin juga siang yadi telah memberikan sedikit sumbangan kepada pemuda ini bagi meringankan beban beliau.




Kepada sesiapa yang ingin turut sama menghulurkan bantuan kepada Khalid, anda boleh berbuat demikian dengan memberikan sumbangan berbentuk wang tunai dan masukkan ke dalam akaun bank saudara Khalid sendiri melalui nombor akaun 10126-41-00005193-1 (BSN) atau boleh terus ke rumah beliau beralamat No 37, Lorong PJS 2C/7A, Taman Medan Petaĺing Jaya Selangor.

Semoga bantuan dari para pembaca dapat mengurangkan beban pemuda ini dan mungkin juga mampu untuk menjadikan niat beliau akan tercapai.


Tiada ulasan: