Sabtu, 9 Ogos 2014

#BIADAP @weekasiongmp NAK DEMO DEPAN RUMAH RAZALI IBRAHIM MASA RUMAH TERBUKA ???

Dengar kata Timbalan Presiden MCA nak buat demo bantahan depan rumah Dato RazalI Ibrahim ahli parlimen Muar yang juga me4upakan Timbalan Menteri di Jabatan Perdana Menteri.

Demo ni kononnya nak menunjukkan bantahan tentang kenyataan Dato Razali berkenaan dengan sekolah aliran cina dan tamil di negara ni agar di tidak ditambah.


Rumah terbuka Razali akan diadakan di Laman Lajnah Muar hari ini.

Sangkakala nak ucapkan selamat datang kalau betul haram jadah cina tak sedar diri ni nak buat demo tu dan kalau nak buat sila pastikan pasukan ambulan ada sekali sebab setahu Sangkakala jarak antara hospital Muar dengan tempat rumah terbuka rumah terbuka ni agak jauh.

Tapi ingat satu perkara lagi, jangan pula nanti ada anak anak melayu yang berkumpul depan rumah kamu sampai kamu tak boleh keluar rumah dan rasanya ramai dikalangan anak melayu ni dah mula mengintai ngintai bayang kamu duduk dimana.

Ini bukan berupa ugutan tapi ini adalah kenyataan sebab kebiadaban kamu yang kami lihat dah lama nak memijak kepala dan jangan sampai kami pula buat sebagai mana yang kamu buat.

Kamu nak pertahan sekolah bukan kebangsaan, berapa kerusi kamu boleh bagi untuk memastikan kerajaan yang membina sekolah bukan kebangsaan ni kekal dan mampu untuk mendapat kerusi 2/3 dalam parlimen.

Kalau setakat sekelumit saja kerusi yang mampu MCA sumbangkan maka adalah lebih baik kamu menjadi pengikut dan jangan cuba pulak nak menidakkan sekarang bangsa kamu dah mula naik  sebab adanya orang orang seperti kamu dalam komponen.



Tiada ulasan: