Sabtu, 16 Ogos 2014

SEPANDUK BANGSAT LAHANAT DAP #sultanmurka #langkahkajang

Yang bergaduh dalam PR, diantara DAP, PAS dan PKR tapi yang disalahkan pula ialah UMNO, tak ke bangang sepanduk yangbdibawa oleh pengikut PR yang berhimpun di depan pusat khidmat DUN di Pelabuhan Klang baru baru ni.




Macam sepanduk diatas yang mengatakan bahawa UMNO ketawa rakyat menangis, apa kena mengena UMNO dalam krisis yang membabitkan perebutan kuasa diantara Wan Azizah dengan Khalid Ibrahim merebut kerusi Menteri Besar Selangor?

Mungkin puak puak HARAM JADAH ni dah tak takde isu nak dikeluarkan maka kes dalam kain mereka ini pu UMNO nak di salahkan.

Perebutan kuasa diantara Khalid Ibrahim dengan Wan Azizah makin meruncing apabila Khalid enggan melepaskan jawatan sebagai Menteri Besar bagi memberikan laluan kepada Wan Azizah untuk duduk di kerusi tersebut.

Pelbagai fitnah dan masalah mereka keluarkan sekarang ini bagi memburukkan Khalid supaya Menteri Besar itu melepaskan jawatannya.

Jadi sekarang ni kita akan melihat sesuatu yang lebih dahsyat berlaku di negeri Selangor dan apa yang pastinya ianya akn menyusahkan rakyat Selangor keseluruhannya.


4 ulasan:

Tanpa Nama berkata...

DAP mmg bodoh sikit nk slh kn UMNO,, pe la kebangang nye tahap prmikiran DAP nie..x abis2 nk cari pasal ngn UMNO,, soh cai betul..

Tanpa Nama berkata...

DAP mmg bodoh sikit nk slh kn UMNO,, pe la kebangang nye tahap prmikiran DAP nie..x abis2 nk cari pasal ngn UMNO,, soh cai betul..

aduka berkata...

Ala.. cina kiasu mmg mcm tu. Nk ajar puak2 mcmni senang je. Tutup terus sekolah cina. Tgk depa akan mati dgn kaedah tu je.

gadiss rupawan berkata...

Mmg x phm maksud diorg...wlu pun sy bkn org umno tp sy still bole brpikir..tp mmg cina cmtu pun diorg dok slhkn kroni yg bnyk melayu je...Wallahualam...