Rabu, 6 Ogos 2014

@rizalhashim801 KENAPA NAK MARAH BLOGGER YANG BERCAKAP TENTANG SUKAN ?? #FAM

Nampaknya penulis laman blog tentang aktiviti sukan tanah air marah dengan beberapa blogger yang mengkritik beliau apabila beliau mempertikai keputusan FAM melantik Norza Zakaria sebagai Bendahari baru dalam persatuan tersebut.

Tapi walau bagaimana pun nampaknya Rizal dah mula mengatakan bahawa Presiden FAM bagus dalam komunikasi dengan penggiat atau pelapor media.

Dalam blog Rizal ada mengatakan bahawa Tengku Abdullah menyayakan bahawa perlantikan Norza adalah disebabkan beberapa saranan dan oleh itu Baginda mengambil keputusan melantik Norza.

Jadi disini Sangkalala lihat Tengku Abdullah memang telah membuat saru keputusan tepat dengan melantik Norza setelah beberapa saranan dibuat atas perlantikan tersebut dan Sangkakala percaya bahawa Tengku Abdullah bijak dalam membuat penilaian.

Cuma sebelum ni Sangkakala lihat ada beberapanorang Johorian yang begitu beriya iya mengatakan bahawa Norza tidak layak dan daripada belasa ribu pengijut Rizal hanya dua tiga orang ni sahaja yang seolah olah mengikut beliau dalam mengkritik perlantikan tersebut.

Walau bagaimana pun Sangkakala agak suka apabila Rizal meminta maaf melalui laman blog beliau kerana telah mengkritik perlantikan Norza sebagai Bendahari FAM yang baru.



4 ulasan:

Mat Bughah berkata...

Ekspot Yahudi Israel - Mesia meningkat 124% pada 2013 dan menduduki tangga ke 11 sebagai rakan dagang terbesar Yahudi Israel. UMNU munafik laknatullah ngan Yahudi Israel berpisah tiada! Kah kah kah kah

Kirk Hammet berkata...

Bloger hampas OKU kurang satu jari sila jawab....! Kaaah kah kah kah

Tanpa Nama berkata...

Kirk hammet sedap nyer mengata org ek..OKU pn da to kejadian allah..ko mghina kejadian allah ke??,,die sendiri pn trime n bsyukur pe yg allah beri kn pd die ko sedap2 mulut je nk mghina..ko to sempurna sgt ke??,,lw pn ko to cukup kaki tgn x hlng satu pn tp ati ko busuk..ko ag hampas ler.. soh cai...

Kirk Hammet berkata...

UMNU BARUa Yahudi Laknatullah tahu bersyukur ke? Kah kah kah kah