Selasa, 12 Ogos 2014

RAHSIA KEGILAAN ANWAR IBRAHIM MAKIN TERBONGKAR #langkahkajang #sultanmurka

Rahsia kegilaan Anwar Ibrahim makin lama makin terbongkar ekoran daripada keinginan beliau untuk menjadikan isteri beliau sebagai Menteri Besar Selangor yang baru menggantikan Khalid Ibrahim.

Ahli Parlimen Shah Alam kali ini nampaknya membongkar isu dimana Wan Azizah dipukul oleh Anwar Ibrahim sebelum ini.


Mengikut apa yang ditulis oleh Khalid Samad dalam akaun twitter milik beliau jelas mengatakan bahawa Wan Azizah dipukul oleh suaminya tapi tak taulah kalau Wan Azizah mempunyai suami lain selain dari Anwar Ibrahim.

Mungkinkah Khalid Samad juga merasakan bahawa beliau perlu mendedahkan apa yang dilakukan oleh Anwar Ibrahim sebelum ni terhadap Wan Azizah?

Nampaknya kegilaan Anwar bukan sahaja memegang jawatan tapi juga kegilaan beliau dalam melayani isteri selama ini.

Tapi seperti biasa, ahli PKR tidak akan percaya dengan apa yang dilakukan oleh Anwar dan pendedahan yang dilakukan oleh Khalid Samad ini akan dikata sebagai fitnah.


13 ulasan:

Awanama berkata...

bahasa jiwa bangsa.. mengaku melayu..konon tapi x pandai. Bahasa BM surat.. "presiden PKR yg mana suaminya ditahan dan dipukul".. bla.

bkn khalid maksud kan suami pukul isteri.. aku x pernah dengar wan azizah ditahan..kecuali laki dia.

fahami gaya bahasa melayu anda!

Awanama berkata...

Betol 2 bro..bodoh pny bloger..konon pejuang bangsa melayu..tp bahasa melayu pun xphm...murahan...

Awanama berkata...


Dipukul oleh suaminya saya kurang percaya, tapi "ditibai" depan belakang saya yakin. Itupun kalau betul Bahasa Melayu saya!!

Awanama berkata...

Salam saudara bloger murahn..
Balik blaja bahasa melayu dlu yew...
Aduh...plg lawak pernah aku jmpe...
Malu la...
SPM dlu amik x??ke blom amik???

Awanama berkata...

tak pula disebut suaminya dipukul..tapi disebut dipukul suaminya..nampaknya tanpa nama 3:48 ptg dan 3:57 ptg yang agak kurang faham bahasa melayu..pegi sekolah balik wahai pencacai PR..

Awanama berkata...

anon 348 & 357 mmg tak faham bahasa melayu

Awanama berkata...

348 dan 357 sila baca banyak kali sampai faham. esok ada ujian

Awanama berkata...

Khalid yg salah. Kenapa diletakkan noktah di situ.. 2 ways of reading

Awanama berkata...

Berdosa dedahkan rahsia rumahtangga anwar... Kesian wan ajijah kena pukul...insyaallah, tuhan akan beri ganjaran kepada isteri yg taat, lebih baik dipukul didunia drpd masuk neraka melawan suami. Sebab tu dia sanggup malukan diri menuntut jawatan mb, sebab taatkan suami.

Awanama berkata...

Khalid Samad nak try Wan Azizah kot..

Awanama berkata...

Pecacai pkr dan cina dap racist laknat dah mula meroyan........

Awanama berkata...

Org mcm lu la yg akan merosakkan anak bangsa, agamanya...

Awanama berkata...

blogger ni x phmn ke.. atau si penulis tweeter tu yg bangang?