Sabtu, 2 Ogos 2014

#savegaza CARA BAGAIMANA ISRAEL MENIPU DUNIA

Hari ni ribuan rakyat Malaysia berkumpul di Dataran Merdeka bagi menunjukkan sokongan untuk menyelamatkan kanak kanak di Palestin yang kini dibunuh secara berleluasa oleh tentera Yahudi di Gaza.

Mungkin ramai yang tidak mengetahui bagaimana cara Israel menipu mata dunia yang mengatakan bahawa mereka diserang dan ratusan rakyat serta tentera mereka terkirban dan cedera terkena bedilan pejuang Hamas.


Kerajaan Malaysia sememangnya lantang dalam mengutuk keras serangan yang dilancarkan oleh tentera Israel terhadap penduduk di Gaza yang telah mengakibatkan kematian rakyat Palsetin yang tidak berdosa.

Seperti gambar diatas, tentera Israel telah menggunakan kaedah makeup untuk menunjukkan kepada dunia dimana mereka telah diserang dan anggota tentera mereka cedera.

Solidariti yang dilakukan oleh rakyat Malaysia petang tadi jelas menujukkan rakyat Malaysia tanpa mengira kaum dan agama bersatu hati bersama sama menentang kekejaman Israel di tanah Gaza dan semoga Allah merahmati dan menyelamatkan penduduk Gaza dari terus dizalimi oleh tentera Yahudi laknatullah.


2 ulasan:

Amet Empol berkata...

Woooit! Mabuk ka? Kan ke ulamak muda ugama puak UMNGOK kata takde JIHAD kat Palastine? Kah kah kah...

Kencing Kuat berkata...

Bab bisnes ngan Israel Tapa Jeli tengah konar tuh! Kah kah kah