Ahad, 17 Ogos 2014

TAK PAYAH NAK TUNJUK PANDAI KALAU TAK TAU APA FUNGSI JAWATAN !!!

Sangkakala terbaca dalam blog theklcronicle yang mengeluarkan 3 persoalan kepada pengerusi badan perhubungan UMNO negeri Selangor ekoran lawatan beliau ke pelabuhan klang melawat sebuah pangsapuri yang dalam keadaam daif.


Agaknya penulis laman blog ni mungkin hanya mengikuti perkembangan politik di Selangor separuh separuh dan bukannya secara menyeluruh serta mengkaji keperluan dan kepentingan seseorang pemimpin untuk turun padang.

Sangkakala lihat jawapan yang dicari oleh blogger ni telah dijawab oleh seseorang yang memberikan jawapan bagi pihak Datuk Seri Noh Omar dan diharap agar blogger ni faham akan kepentingan jawatan Noh Omar di Selangor dan jangan hanya memandang kepada benda yang negatif.


Sangkakala mengakui bahawa beberapa permasaalahan sebelum ini telah di ambil peduli oleh Datuk Seri Noh Omar memandangkan beliau adalah Pengerusi Perhubungan UMNO Negeri Selangor dan sudah menjadi tanggungjawab beliau untuk melihat atau meninjau permasaalahan di sekitar negeri Selangor.

Tidak ada soal sama ada beliau mewakili parlimen mana atau ADUN kawasan mana dalam usaha untuk membantu rakyat dan kalau nak diikutkan sebegitu kehendaknya maka Perdana Menteri tak perlu pergi ke mana mana untuk membuat lawatan atau meninjau masalah rakyat cukup sekadar beliau melawat sekitar kawasan Pekan Pahang dimana tempat beliau wakili.

Takkan cetek sangat pemikiran sampai benda macam tu pun tak boleh nak fikir atau tak boleh nak kaji, kalau dah sampai tahap tu pemikiran, baik jadi blogger makanan yang boleh bertanya apa bahan yang dimasukkan dan kenapa bahan tersebut dimasukkan.

Nak jadi blogger politik kena faham la tentang fungsi jawatan dan keperluan masyarakat di kawasan tersebut.

Disini rasanya tak perlulah Sangkakala nak hujah apa fungsi jawatan yang disandang oleh Datuk Seri Noh Omar sebab ada orang dah tolong jawab dan harap blogger TheKlCronicle boleh memahami maksud yang dimasukkan oleh beliau dan soalan tu rasanya dah pun memadai.



6 ulasan:

Awanama berkata...

Saya sokong Kenyataan KL Chronicle -- kerna Selangor negeri macam2 masalah.

Banyak lagi tempat lain yang Noh Boleh pergi napper pie kawasan panas tuuh..

Nak Cari Publisiti Murahan..

Sudah Lah - Kalau Noh Omar Pegang Jawatan Tinggi UMNO di Selangor..

SORRY LAH BROOO

KEMENTERIAN USHAWANAN BOLEH TUTUP KATOP KEDAI KERANA NOH OMAR?

Tak kan dah lupa kot? Kami pemastatautin di Selangor Pengundi Selangor TOLAK Noh kalau dicalonkan di Dun untuk Jawatan Menteri Besor..

Ada Paham??

Awanama berkata...

Sebab ada bangkai macam lu le UMNO Selangor ni kalah dalam PRU..paham tak bangkai?

Awanama berkata...

Mmg sah bangkai. .xpyah dilayan bangkai nie. Wat busuk jer. Bangkai sunggoh lah. .

Awanama berkata...

Publisiti murahan...utk golongan bodoh murahan....dah kalah kat selangor nk salah kn pengundi plak..sukew ati aku la nk undi apew...apsal nk pakse suh undi BN plak...dh miskin sgt kew..kemarok nk selangor balik???

Awanama berkata...

Time kalah sume bgkai...bodoh pny mentaliti...sedey...

Awanama berkata...

Ni sekor lagi bangkai..takde kena mengena pulak suruh lu mengundi mana dalam artikel tu..bangkai..