Khamis, 3 Januari 2013

NAJIB DI SALIB APA KATA ULAMA PAS

Setahu Sangkakala, belum ada lagi pemimpin dalam UMNO yang sanggup untuk membuat gambar seperti ini, bahkan blogger blogger pro kerajaan juga tidak tergamak kerana tau landas landas sebagai seorang manusia.

Tapi gambar diatas sanggup diedit oleh pencacai pembangkang yang taksub untuk menjadikan parti mereka sebagai pemerintah di tanah air, apa pun perkara ini boleh dianggap tidak bertanggungjawab dan diluar batasan sebagai seorang manusia.

Apakah PAS mengajar pengikut didalam pakatan mereka bersama sama PKR dan DAP untuk melakukan perkara sedemikian? Atau PAS sememangnya suka dengan Salib yang melambangkan kristianisasi ini?

Sudah jelas terbukti bahawa mereka ini semua tidak bertanggungjawab dan boleh dianggap sebagai Syaitan yang bertopengkan manusia.

Mari kita tolak PAS dan Pakatan mereka dalam PRU yang akan datang dan kita lihat berapa ramai yang akan menjadi bingong setelah pelbagai usaha yang mereka lakukan tidak membuahkan hasil.




2 ulasan:

Tanpa Nama berkata...

Sesiapa saja yg buat benda ini baik le mohon maaf pada PM dan bertaubat. Berdosa besar kerana fitnah dan menjatuhkan maruah seorang ISLAM.Kalau benci pun biarlah simpan dlm diri sendiri. Apa faedah cari dosa sebegini.

Tanpa Nama berkata...

PAS akan adakan hukuman salib didalam hukum hududnya, kerana kalimah Allah di " Barter Trade" dengan salib.