Isnin, 28 Januari 2013

ANGKARA SOKONGAN ISLAM DALAM PENGGUNAAN KALIMAH ALLAH DALAM BIBLE

Apa dah jadi ni? Adakah ini  yang menjadi keinginan segelintir pemimpin Melayu Islam dalam Pakatan Rakyat? Adakah ini matlamat perjuangan mereka? Adakah ini yang dikatakan memperjuangkan Islam oleh PAS?

Semua ini sekarang sudah jelas terbukti, apa akan jadi dengan nasib anak bangsa kita dikemudian hari nanti? Adakah mereka (generasi akan datang) masih menegenali Islam, Masjid serta Al-Quran?

Adakah keadaan seperti gambar diatas kita akan biarkan terjadi dimasa hadapan? Semua ini terletak di tangan kita. Kita yang akan menentukan apa yang akan dan bakal berlaku dimasa hadapan, walaupun mungkin ada yang mengatakan itu adalah takdir.

Tapi walau apa apa pun kita kena terima hakikat bahawa kuih akan mengikut acuannya dan generasi masa hadapan diibaratkan kuih, kita pula menjadi acuannya, jadi kita yang akan mencorakkan kejadian, kepercayaan serta pegangan untuk geerasi akan datang.

Fikir fikirkanlah semua, kerana yang akan berjalan dimasa hadapan itu adalah anak cucu kita, yang akan melangkah jauh kedepan itu adalah generasi pelapis kita, jadi jangan kita perjudikan semua itu kerana kerakusan dan ketaksuban kita semata mata.





Tiada ulasan: