live streaming / siaran langsung

Ahad, 13 Januari 2013

INI SEMUA SALAH ANWAR

Apa dah jadi mamat sekor ni? Kalau Anwar ternampak tentu Anwar akan halau dia cukup cukup, buat malu je.

Tapi Sangkakala yakin bahawa lelaki dalam gambar kat atas tu sebenarnya tak tau apa motif dia datang ke KL dan apa fungsi himpunan rakyat hari ni.

Agaknya bila bertanya untuk apa ke KL, kepala rombongan cik kiah kata sukati engkau le nak cakap pasal apa pun, jadi si mamat yang dah jadi bujang telajak ni pun buat le sepanduk manila kad macam yang dia pegang tu.

Sangkakala nak cakap sikit le kat mamat yang bawa sepanduk bengong ni, takkan mak bapa pempuan nak letak 25 sen kot macam pengkeras bomoh.

Apa ke bangang tahap gaban pengikut Pakatan ni? Sangkakala tengok je gambar ni terus ketawa sampai nak tekencing dibuatnya, entah siapa la yang tuliskan sepanduk manila kad tu untuk dia, dia lak dengan bangga tunjuk kat orang suruh amik gambar.


pssttt..lain kali jangan bawa lembu tengah makan rumput macam la weiii..buat malu je



Sent by Maxis from my BlackBerry® smartphone

Tiada ulasan: