live streaming / siaran langsung

Ahad, 13 Januari 2013

JANGAN SALAHKAN POLIS KALAU ANDA DIDAKWA

Sempoi je brader sorang ni bawa beg ada logo Polis Diraja Malaysia, dia ingat polis tu mak ayah dia punya jabatan ke yang suka suka nak pakai tu.

Ni kalau jadi apa apa hal dah tentu le pihak polis juga yang akan di persalahkan sebab ada si bingai sekor ni pakai beg macam ni.

Jangan lupa, polis ada kuasa untuk membuat tangkapan dan membuat pendakwaan kerana menyamar dengan menggunakan lambang pihak berkuasa.

Kalau dah kena tangkap, jangan la pulak nanti nak salahkan kerajaan juga, sendiri mau ingatla bro.

Bawa kehulu kehilir beg tu ada kebenaran ke? Kalau kantoi tak ke susah diri? Dasar pengikut bangang.



psstt..nasib baik orang BN takde yang mcm ni





Sent by Maxis from my BlackBerry® smartphone

1 ulasan:

anjing berkata...

mamat ni SB kot.......