Rabu, 30 Januari 2013

HANTU PUNYA YUSERI YUSOF

Apa cerita blogger UMB si Yuseri Yusof ni, tak habis habis nak susahkan orang la dia ni.

Sangkakala bukan le marah, tapi nak tergelak pula bila sahabat Sangkakala ni kantoikan wartawan cina MalaysianInsider yang agak cun juga la kan dimalukan oleh YY.

Tak patut YY buat macam tu, tapi yelah untuk menegakkan kebenaran ianya diharuskan walau apa apa hal sekalipun.

Jom kita baca kat sini untuk tengok macam mana double Y bongkar cerita ni klik link dibawah..

http://bit.ly/11ar7Lh







Sent by Maxis from my BlackBerry® smartphone

1 ulasan:

YY berkata...

mcm gampang tajuk. hahahah!