JOM SELAWAT

JOM SELAWAT

live streaming / siaran langsung

Selasa, 22 Januari 2013

JANDA KEGILAAN PAS UNTUK SELAMA LAMANYA

Inilah gambar janda yang hangat dalam pasaran PAS pada ketika ini, baru sahaja mengenali apa itu politik sudah pandai mengeluarkan nas dan fatwa merepek.

Apa sebenarnya yang abby ni kejar ye? Nak kata kejar jantan tak mungkin juga sebab dulu pun beliau boleh kejar.

Agaknya nak kejar pak lebai PAS kot yang boleh jadikan dia isteri ke 4 mungkin atau pun saja je nak jadi popular sebab masa serang Norman dulu ratting tak berapa nak naik.

Apa pun Sangkakala rasa dia ni sekarang menjadi permata dalam PAS, bukan kerana kebijaksanaan atau agama, tapi lenih kepada bentuk badan yang mengiurkan kaum kaum lelaki PAS yang serba boleh.

Jangan jadi macam bekas artis yang masuk Al-arqam dulu sudah, sampai mengaku dah jadi macam gundik kat dalam tu, kawin hari ni esok cerai lusa sambung dengan orang lain pulak.



Tiada ulasan: