JOM SELAWAT

JOM SELAWAT

live streaming / siaran langsung

Selasa, 22 Januari 2013

GUAN ENG KETUA SAMBUTAN MAAL HIJRAH

Haha..steady sungguh kerajaan negeri Pulau Pinang, hinggakan Sambutan Maulidur Rasul juga diberikan kepada Guan Eng untuk mejadi kepala barisan hadapan.

Agak agak le kalau nak buat baik sekali pun, atau pengikut melayu kat belakang Guan Eng dalam gambar diatas tu nanti akan bersama sama dalam sembahyang hantu kaum tiong hua di Pulau Pinang nanti?

Baik tak bertempat, dah macam takde lagi pemimpin Melayu Islam  di Pulau Pinang untuk mengetuai sambutan, kena ikut telunjuk je ke pun?

Sangkakala rasa malu dengan sikap PAS yang dilihat lebih pentingkan DAP dari agama Islam itu sendiri, seolah olah terlalu mengagung agungkan kepimpinan DAP di negeri tersebut.

Agaknya semua mulut dah terkunci hingga seorang pun tak berani bersuara, yelah dan jadi ketua menteri le katakan, siapa berani melawan, kalau lawan kang silap silap jadi macam Hasan Ali pulak sampai kena pecat, dah hilang jawatan satu hal, hilang elaun satu hal, kena terajang dari parti satu hal lagi, jadi nak tak nak suka tak suka ikutkan saja.

Jangan lupa nanti suruh Guan Eng selawat keatas nabi sekali, baru betul caranya, itu pun PAS dah setuju nak bagi bukan Islam guna kalimah Allah pada bukan Islam serta dalam Bible.


2 ulasan:

Tanpa Nama berkata...

sapa ketua agama islam d PP, klu d sabah dan sarawak TYT... masa PBS memerintah tiada pula gambar Datuk Pairin mcm ni semasa sambutan maulid...

Tanpa Nama berkata...

Tu kan khalifah diorang....