Ahad, 13 Januari 2013

KARPAL SINDIR PEMIMPIN PAKATAN SORANG PUN TAK PERASAN

Bekas Naib Pengerusi DAP, Tunku Abdul Aziz Tunku Ibrahim dalam kenyataannya baru baru ini yang mengatakan bahawa Karpal tidak menghormati institusi Raja kerana menegur beberapa pemimpin DAP yang menerima gelaran Datuk.

Namun seorang pun diantara pemimpin Pakatan yang lain tidak perasan bahawa Karpal sebenarnya menyindir kepimpinan Pakatan yang lain seperti Anwar ibrahim, Hadi Awang, Nik Aziz dan lain lain.

Karpal mengatakan bahawa pemimpin yang menerima gelaran gelaran atau pingat dari Raja atau Sultan dilihat seperti pemimpin yang tidak mampu melakukan tugas malah beliau berkata mereka yang menjadi pemimpin sebegitu hanyalah semata mata untuk mengejar pangkat dan pingat.

Jadi bagai mana pula dengan Anwar dan yang lain lain pemimpin dalam Pakatan, agak ramai juga yang menerima darjah serta pingat kebesaran dari Raja atau Sultan? Adakah mereka juga seperti yang dikatakan oleh Karpal?

Licik Karpal Singh dalam menyindir mereka hingga seorang pun dari mereka tidak berani menentang apa yang Karpal katakan.




psstt..dia kan putar alam punya kaki..



Sent by Maxis from my BlackBerry® smartphone

Tiada ulasan: