live streaming / siaran langsung

Khamis, 17 Januari 2013

MAHFUZ TERKEDU BANK KELUAR KENYATAAN

Naib Presiden PAS, Datuk Mahfuz Omar terkedu apabila Bank Islam (M) BHD mengeluarkan kenyataannya hari ini.

Sebelum itu Mahfuz ada mengatakan bahawa beliau percaya bahawa terdapat campur tangan UMNO dan Barisan Nasional dalam kes penggantungan tugas pakar ekonomi bank tersebut baru baru ini.

Walau bagaimana pun, pihak bank hari ini mengeluarkan kenyataan bahawa mereka percaya ada pelanggaran polisi bank yanhg dilakukan oleh Azrul Azwar Ahmad Tajudin.

Azrul Azwar Ahmad Tajudin yang mendapat respon dari pihak pembangkang apa bila dikatakan mengeluarkan kenyataan dalam pembentangannya berhubung senario pilihan raya umum (PRU) akan datang, di Singapura minggu lalu.

Jadi apa kata Mahfuz sekarang? Nak kata UMNO dan Barisan Nasional lagi ke? Atau dah kena tempelak dimuka sendiri?

Kalau nak menuduh tu agak agak la pun, jangan main hentam je, sekarang ni nak kata apa lagi?

Tapi walau apa pun tak boleh salahkan dia (Mahfuz) juga sebab sudah menjadi kebiasaan pembangkang akan mengatakan semua hal atau isu itu di campuri oleh UMNO.

Inilah pemimpin pemimpin yang harus ditolak dalam PRU akan datang, sebab mereka ni takde kerja lain selain dari memfitnah kerajaan, sedangkan hal remeh temeh sebegitu tidak mendapat perhatian pun dari UMNO atau Barisan Nasional.





Sent by Maxis from my BlackBerry® smartphone

Tiada ulasan: