Jumaat, 25 Januari 2013

MASUK PAS JANJI SYURGA SAMA MACAM KARTUN

Satu masa dulu kecoh dengan pamplet yang menunjukkan bahawa sekiranya masuk PAS, undi PAS atau sokong PAS akan mendapat balasan syurga, tapi sekarang Sangkakala percaya bahawa ianya benar.

Tapi bukanlah syurga akhirat yang dijanjikan sekiranya ketiga tiga perkara tersebut dilakukan, namun akan mendapat syurga dunia semata mata, mana kan tidak, berapa ramai dikalangan pemimpin PAS yang kini di ampunkan oleh Nik Aziz salaupun melakukan pelbagai hal.

Beberapa insiden kita lihat dan dengar, contohnya Mat Sabu, Din Pudu dan beberapa pemimpin PKR termasuklah Anwar Ibrahim yang dikatakan tidak bersalah atau berdosa setelah video beliau tersebar bersama sama seorang wanita cina dalam sebuah bilik.

Kini PAS sudah pun mempunyai permata solo iaitu Abby Abadi yang masih bergetah lagi menerobos masuk kedalam PAS hingga membuatkan pemimpin PAS ada yang terliur dengan lengang susuk tubuh beliau semasa ceramah.


Berbahagialah wahai orang orang PAS, tak dapat akhirat dunia pun boleh lah, kalau dulu situasinya berbeza dari sekarang dan kerana itu juga ramai ahli ahli PAS yang lama menyertai PAS merasakan bahawa PAS kini sebagai keldai tunggangan semata mata.








Tiada ulasan: