JOM SELAWAT

JOM SELAWAT

live streaming / siaran langsung

Sabtu, 19 Januari 2013

MALUNYA NURUL IZZAH

Hebat ahli parlimen Lembah Pantai ni rupanya, Sangkakala dengar sampai ada pengundi yang tak kenal beliau di Lembah Pantai.

Mengikut dari apa yang Sangkakala dengar dan baca dari beberapa laman sosial ceritanya pasal kes kematian penduduk di Lembah Pantai.

Nurul Izzah dikalataka telah pergi ke rumah si mati dan kehadiran beliau tidak mendapat sambutan malah tidak dipedulikan oleh tuan rumah.

Apa yang hairannya macam mana dia boleh menang di Lembah Pantai kalau pengundi tak kenal dia?

Mungkin juga sebab terlalu lama tak turun ke kawasan jadi rupa paras beliau tidak lagi dikenali di kawasan parlimen tersebut.

Haha..yang gelaknya siap ada yang tanya kot kot Nurul Izzah ni saudara mara kepada tuan rumah, memang sah beliau tidak dikenali langsung.

Merak padam muka Nurul bila dikata begitu.

Itu lah, lain kali bila dah jadi ahli parlimen tu, kena ingat kat pengundi dama, jangan hanya kira nak pusing jelajah satu Malaysia naik bas mewah yang dipinjamkan oleh Khalid Ibrahim tu.

Apa apa pun kepada pengundi Lembah Pantai, lepas ni jangan lagi bagi undi pada Nurul Izzah sebab tak nak perkara sama berulang lagi.



Sent by Maxis from my BlackBerry® smartphone

1 ulasan:

Tanpa Nama berkata...

Jika hendak dedahkan tentang akidahnya yang rosak, silakan, jika untuk membuka keabaiannya adalah satu kesilapan besar, akan beri kelebihan pada keluarganya dan mendapat dapatka undi dari rakyat simpati seperti Wan Azizah dulu semasa Anwar Ibrahim merengkok dipenjara.