Rabu, 30 Januari 2013

SEBAB KENAPA PAKATAN KUTUK @NajibRazak KE GAZA

Patut le Pakatan beriya-iya kutuk Perdana Menteri ke Gaza baru baru ni, pelbagai tohmahan dan cacian dilemparkan kepada beliau serta rombongan.

Kisah macam gambar diatas dulu kecoh dan heboh diperkatakan, tentang sokongan Anwar terhadapa keselamatan Israel kononnya hingga beliau tidak melihat bahawa Israel yang menyerang Palestin.

Itu sebab juga Pakatan menyerang secara bertubi tubi terhadap pemergian Perdana Menteri ke Gaza dan salah seorang yang menerima tamparan hebat ialah Ustaz Nasha, bekas Timbalan Presiden PAS.

Ustaz Nasha telah digugurkan dari Majlis Syura PAS yang bermesyuarat dan dipengerusikan oleh Nik Aziz telah menggugurkan ustaz Nasha kerana mengikuti rombongan tersebut.

Mungkin ini semua adalah desakan dari Anwar yang dikatakan mempunyai hubungan dengan Israel supaya ustaz Nasha digugurkan dan dimaklumkan juga bahwa nama ustaz Nasha tidak disenaraikan sebagai calon dalam PRU13 yang mewakili parti tersebut.

Lihatlah, betapa PAS terpaksa mengikut kata PKR dan DAP demi untuk memiliki kuasa dan pangkat, hinggakan lupa dimana perjuangan sebenar mereka.





Sent by Maxis from my BlackBerry® smartphone

Tiada ulasan: