Rabu, 23 Januari 2013

KIPAS JANGAN TAK KIPAS CIKGU LIN

sedapnye cikgu lin makan,pemerhati politik le katakan


Hairan sungguh la Sangkakala bila ada yang bagi komen dan mengatakan bahawa beliau adalah pemerhati politik. Sejak bila dilantik sebagai pemerhati tu? Atau melantik diri sendiri sebagai pemerhati?

Komen dibawah dihantar oleh orang yang menggelarkan nama beliau sebagai Labun Cikgu Lin dan beliau mungkin minta Sangkakala diam sebab dia kata tak tau apa apa.

Kita baca dulu komen Cikgu ni dalam artikel Sangkakala

<KLIK>  untuk link artikel

Cikgu Lin berkata... 

Saudara Saangkakalajari9.

Saya tau Bahagian mana dan siapa yang anda maksudkan.

Sebagai Pemerhati Politik Tempatan, saya berkesempatan meninjau ke Parlimen Berkenaan sebelum ini malah kami berkesempatan berkursus bersama (Seluruh Cawangan)dan tindakan Ketua Bahagian ini AMAT WAJAR .... saya tak boleh nak ulas di sini sebabnya ... nama lagi "WAR ROOM" ... terlalu sulit untuk dibincangkan.

Jadi, kepada AJK Bahagian yang tak berpuashati ... muhasabah dirilah dan kita yang tak tau hujung pangkal ni ... elok diam aje.

Sekian. TQ

1 ulasan:

Labun Cikgulin berkata...

Kikikikikikiki.

1. Mungkin anda terlepas pandang.
Sila rujuk balik Ulasan saya.

Petikannya:
Jadi, kepada AJK Bahagian yang tak berpuashati ... muhasabah dirilah dan kita yang tak tau hujung pangkal ni ... elok diam aje.

2. Mengenai anda dah mendiamkan diri "SETELAH MEMBAKAR" ... apinya umpama "DALAM SEKAM".

3. Teman pun HANYA ORANG UMNO aje ... AJK Biro Cawangan pun tak ada @ TAK MANDANG ... jadi kerja Kipas Mengipas ni ... bukan korje teman ... buat penat ajer.

Jadi, disebabkan dah nak dekat dengan PRU, eloklah dielakkan KOMEN MELAGAKAN ORANG ni. Udah ler tu.

Lepas ni ... mike nak komen apa pun komen ler ... tapi teman nak berkhabor lagi sekali ... MEMANG TEMAN PEMERHATI POLITIK ... itu sebabnya teman boleh komen tentang Parlimen/Bahagian yang mike tuliskan tu ... walaupun tak diberitahu kerana bukan banyak kes ni berlakunya di seluruh Malaysia.

Lepas ni ... komenlah anda sebanyak mana sekalipun ... teman dah tak kesah tapi malu ler miker .... teman ni HANYA BLOGGER MARHAIN ... lai ler mike ...

Salam.