JOM SELAWAT

JOM SELAWAT

live streaming / siaran langsung

Rabu, 23 Januari 2013

LAGI KOMEN LABUN CIKGU LIN PEMERHATI POLITIK

Ni lagi komen Labun dari cikgu Lin.

Kata Sangkakala api dalam sekam? Rasanya untuk orang UMNO yang tak betul jalannya memang Sangkakala ni api dalam sekam sebab akan dibongkar kepincangan depa satu persatu.

Pasal pemerhati politik tu Sangkakala tanya siapa yang bagi tittle tu pada cikgu Lin? Adakah tittle tu sendiri letak?

Macam Sangkakala kata semalam, bawa je lah facebooker cikgu yang ada tu makan makan di rumah MB Perak, lepas tu claim kata depa ni semua cybertrooper BN yang cikgu kumpul dari seluruh negeri walaupun kebanyakkannya tangkap muat.

Mana tau kot kot esok boleh jadi pegawai khas multimedia kepada MB pulak.

Lagi satu cikgu, jangan le masuk campur dengan bahagian orang lain kalau tak tau punca sampai suruh AJK bahagian Muhasabah diri.

Muhasabah diri sendiri sebelum suruh orang lain, Sangkakala tak nampak pun cikgu berjuang dalam media sosial sebagai penyokong BN melainkan buat program jumpa pemimpin pemimpin UMNO je.

Cuba baca 'LABUN' cikgu Lin dibawah ni

Cikgu Lin telah meninggalkan ulasan baru pada catatan " KIPAS JANGAN TAK KIPAS CIKGU LIN " anda:

Kikikikikikiki.

1. Mungkin anda terlepas pandang.
Sila rujuk balik Ulasan saya.

Petikannya:
Jadi, kepada AJK Bahagian yang tak berpuashati ... muhasabah dirilah dan kita yang tak tau hujung pangkal ni ... elok diam aje.

2. Mengenai anda dah mendiamkan diri "SETELAH MEMBAKAR" ... apinya umpama "DALAM SEKAM".

3. Teman pun HANYA ORANG UMNO aje ... AJK Biro Cawangan pun tak ada @ TAK MANDANG ... jadi kerja Kipas Mengipas ni ... bukan korje teman ... buat penat ajer.

Jadi, disebabkan dah nak dekat dengan PRU, eloklah dielakkan KOMEN MELAGAKAN ORANG ni. Udah ler tu.

Lepas ni ... mike nak komen apa pun komen ler ... tapi teman nak berkhabor lagi sekali ... MEMANG TEMAN PEMERHATI POLITIK ... itu sebabnya teman boleh komen tentang Parlimen/Bahagian yang mike tuliskan tu ... walaupun tak diberitahu kerana bukan banyak kes ni berlakunya di seluruh Malaysia.

Lepas ni ... komenlah anda sebanyak mana sekalipun ... teman dah tak kesah tapi malu ler miker .... teman ni HANYA BLOGGER MARHAIN ... lai ler mike ...

Salam.

Kesian pulak Sangkakala dengar cikgu Lin takde tempat bergantung dalam bahagian, cari le tempat berteduh cikgu, kipas mana yang mampu insyaallah akan berjaya.



Sent by Maxis from my BlackBerry® smartphone

2 ulasan:

Cikgu Lin berkata...

Kipas Mengipas ...

Kemungkinan anda memang selalu buat cam kipas ni ... tapi dalam gaya/kaedah yang berlainan ....

Boleh ler teman menuntut ... sebabnya ... teman betul2 tak tau.

Cikgu Lin berkata...

JANGAN CAMPUR BAHAGIAN ORANG LAIN.

Mike boleh pulak ke sana ke mari ... Orang lain tak boleh ker?

Kahkahkahkah