Rabu, 2 Januari 2013

RAFIZI RAMLI TIDAK BERTANDING DI KAWASAN PANDAN

Oleh kerana terlampau rakus untuk menjadikan dirinya calon, maka hari ni sekali lagi Rafizi 'cowboy' buat satu kesilapan besar, dengan penuh keyakinan beliau mengatakan bahawa Deepak menghantar dokumen pembelian barang kemas bernilai RM 13 juta kepada beliau dan dengan pantas beliau memanggil semua media untuk membuat pendedahan eksklusif kononnya.

Mana le tau, tiba tiba pula si penjual karpet tu u-turn, terkial kial si budak 'jambu' ni menepis segala apa yang dikatakan oleh beliau siang tadi di Ibu Pejabat PKR.

Lain kali selidik betul betul, jangan main belasah je nak keluarkan statement tu, sekarang ni siapa yang malu?

Mungkin juga kerana kebodohan pengarah strategi PKR ini akan membuatkan beliau kehilangan peluang untuk bertanding di kawasan Pandan seperti yang di masukkan oleh beliau di dalam laman tweeter baru baru ini.

Apa nak jadi le budak sekor ni agaknya? Tak habis habis bagi Anwar malu, tapi oleh kerana dia ni 'jambu' mungkin juga peluang akan diberi oleh Anwar untuk membalas 'jasa'.

Jadi secara kesimpulannya \, si Rafizi akan bertanding bukan kerana ketokohan, tapi kerana kesian, kalau nak diikutkan dengan kelayakan memang dah lama terkubur.






Tiada ulasan: