JOM SELAWAT

JOM SELAWAT

live streaming / siaran langsung

Jumaat, 11 Januari 2013

PUSAT SIAPA BERTINDIK YANG JADI KEGILAAN NI


Wahhh..pusat siapa yang bertindik ni? Adakah ini yang menjadi kegilaan sekarang? Dengar kata esok dia ni nak kepalai perarakan dari Pasar Seni menghala ke Stadium Merdeka untuk himpunan kera dan monyet disana.

 Apakata pembaca semua tengok gambar diatas sekali dengan gambar kedua? dalam kotak keempat itulah orang yang empunya pusat.

Haha..patut le Khalid ghairah je sampai serabut habis rambut, agaknya geram tahap maksima tu yang jadi sampai macam tu sekali agaknya..


Gambar ni Sangkakala masukkan semula bukan sebab apa, saja nak ingatkan bahawa ADUN Selangor merangkap EXCO ni perangai tak senonoh betul, gambar macam ni pun boleh tersebar dengan meluas satu masa dulu.

Jadi rakyat Selangor perlu meneliti semula kertas undi dalam PRU nanti supaya tak terpangkah orang ni.

Tiada ulasan: