live streaming / siaran langsung

Jumaat, 11 Januari 2013

ANTARA MENTERI BESAR PALING SERABUT DALAM MALAYSIA

Cuba kira tengok gambar atas tu, ini le Menteri Besar paling serabut yang pernah memegang jawatan sebagai Menteri Besar dalam Malaysia.

Kalau dia sendiri pun tak boleh nak uruskan penampilan diri, boleh ke nak urus tadbir sebuah negeri seperti Selangor.

Patut la sekarang ni pelabur pun dah kurang nak melabur di negeri itu walau pun si gagap ni kata negeri tersebut memperolehi keuntungan luar biasa selama Pakatan Rakyat memerintah.

Tapi yang sebenarnya keuntungan tersebut bukan datangnya dari kemasukan pelaburan ke Selangor, ianya semua doperolehi dengan penjualan harta harta anak anak syarikat milik kerajaan Negeri.

Nak bohong pun tengok le tempat Khalid, jangan semua nak tipu, orang sekarang dah pandai, sekali tekan semua keluar.



1 ulasan:

Tanpa Nama berkata...

Buat malu rakyat Selangor je. Bodoh piang punya khalidgagap