live streaming / siaran langsung

Isnin, 7 Januari 2013

PUNCA CHEGUBARD KALAH BERTANDING KETUA AMK

Sangkakala tak tau sama ada nak gelak atau nak duduk diam memikirkan kebodohan chegubard ni.

Cuba baca apa yang dia tulis dalam lama twitter tu, tak ke bodoh namanya?

Semua orang dalam Malaysia ni tau yang MCA tu untuk cina dan MIC tu untuk India, dia lagi nak kata mcm tu.

Patut pun Sam Ketot menang bertanding ketua AMK, kalau dia ni menang hari tu lagi haru-biru ni.

Tak sangka pulak SAMM ada pemimpin bangang macam ni, patut juga pun bila ada yang kata dia ni dah tak laku dalam PKR kerana bangang.






Sent by Maxis from my BlackBerry® smartphone

2 ulasan:

Tanpa Nama berkata...

apa punya bangang tahap babun la chegu bard tanya anak aku darjah 2 pun tau pati mca tu utk cina mic untuk india

Tanpa Nama berkata...

kt kelate std cikgu bad ni cikgu ajar beruk naik nyior je..asas parti politik pun tak tahu..hahaha malu nya aku