Khamis, 17 Januari 2013

MASIH MENGHARAP WALAUPUN TAHU ORANG DAH BENCI

Walaupun kalah sebagai Ketua Angkatan Muda Keadilan satu masa dulu, Chegu Bard masih lagi merasakan dirinya diperlukan dalam Keadilan, masih lagi tersua sua dirinya untuk diangkat sebagai pemimpin di peringkat yang lebih tinggi.

Namun pada hakikatnya semua orang tahu bahawa mangkuk sekor ni memang dah tak diperlukan lagi dalam parti Keadilan namun untuk kerja kerja bodoh memang masih lagi diberikan kepada beliau kerana pemimpin parti Keadilan tahu dimana kelemahan beliau.

Setelah kalah bertanding merebut jawatan Ketua AMK, beliau beralih pula kepada Solidariti Anak Muda Malaysia yang mana kononnya ianya adalah badan bukan kerajaan yang tidak menyokong mana mana parti.

disitu kita dapat melihat pembohongan yang dilakukan secara terang oleh Chegu Bard, dengan membawa anak anak muda berdemo di jalanan menyokong Ambiga, berhimpun di Stadium Merdeka pada himpunan baru baru ini jelas menunjukkan bahawa beliau membawa kearah kehancuran anak anak muda masa kini.

Kalau Sangkakala duduk ditempat beliau sudah pasti Sangkakala malu untuk berhadapan dengan pengikut pengikut serta pemimpin Pakatan yang kini berbisik bisik tentang beliau yang mana rata rata mereka mengatakan bahawa Chegu Bard tidak layak bertanding untuk mana mana kerusi Parlimen mahupun DUN.

Cuma dia masih belum sedar agaknya bahawa orang tak berkenan pada dia hingga sekarang masih lagi perasan yang dirinya masih lagi diperlukan.

pssttt..sudah sudah le tu..buat malu je bro..

1 ulasan:

Tanpa Nama berkata...

cukup2 panggil manusia bodo ni CIKGU..cikgu A, B, C pun tak layak..buat malu cikgu lain je..jenis bodo tak leh ajar n cerdik tak leh tumpang ni..