Ahad, 6 Januari 2013

AJARAN PAS MENYESATKAN BUDAK NI

Sayang sekali anak muda yang boleh dikatakan cerdik tapi telah tersalah haluan dengan mengikut ajaran PAS yang mana ianya juga pernah terjadi suatu masa dahulu yang mana pengikut PAS tidak mahu bersolat berimamkan imam yang disyaki orang UMNO atau yang dilantuk oleh kerajaan.

Apakah tindakan PAS bagi menyedarkan anak muda yang bernama Khalid Mohd Ismath ini? Apakah PAS mahu bertanggung jawab dengan apa yang terjadi setelah membaca kenyataan pemuda ini dilamat twitternya?

PAS pasti akan mengatakan bahawa itu adalah kenyataan peribadi beliau dan yang paling menyayat hati ialah apabila anak muda melayu islam ini mengatakan bahawa veliau lebih rela sembahyang di tokong cina daripada berimamkan imam yang dilantik oleh kerajaan.

Sangkakala harap PAS akan lebih bertanggung jawab dalam menangani isu seperti ini, jangan hanya mengatakan bahawa itu haram ini halal sedangkan perkara mungkar dilakukan oleh orang orang yang mereka sokong selama ini.



3 ulasan:

Tanpa Nama berkata...

ni bukan cerdik tp nyata sesat

Tanpa Nama berkata...

kalau imam PAS pun masjid kerajaan UMNO..baik hang pi terus solat kt tokong,.boleh tayamun dgn abu mayat yg ada kt sana..ngok pun budak

Tanpa Nama berkata...

Kesian.. Muda-muda dah bebal..