Selasa, 8 Januari 2013

SANGKAKALA AKAN BERTIUP LAGI

Tadi Sangkakala ada up satu cerita pasal komen dalam artikel Sangkakala dalam pautan ini http://bit.ly/UG4dpi.

Yang menjadi kehairanan Sangkakala sekarang ni ialah, dalam komen tu ada sebut beberapa perkara yang Sangkakala tak sebut dalam artikel tu.

Adakah orang yang menghantar komen ini juga diupah seperti mana dia menuduh Sangkakala, lagi pun Sangkakala tak pernah cerita pasal duit dalam artikel tersebut dan tidak menuduh atau menyebut di bahagian mana kisah ini berlaku.

Tapi takpe, Sangkakala anggap orang ini adalah seorang cybertrooper yang berbayar untuk menidakkan tanggapan Sangkakala, tapi bak kata pepatah 'masakan pokok boleh bergoyang kalau tiada angin bertiup'.

Satu lagi Sangkakala ingatkan kepada bahagian ini, Sangkakala akan terus mencari kebenaran walau apa jadi sekalipun kerana Sangkakala sayang pada parti yang Sangkakala sertai, dan Sangkakala akan terus berjuang untuk kebenaran dan membela nasib ahli ahli di bahagian tersebut.



Pssttt..hati hati ye..rahsia banyak ni..tunguuuuu!!!!! Lepas ni Sangkakala siapkan lengkap dgn dokumen.







Sent by Maxis from my BlackBerry® smartphone

1 ulasan:

Tanpa Nama berkata...

Bertiuplah kamu dengan kebenaran wahai sangkakala...ku juga mengikuti perkembangan dan tahu setiap inci di Bahagian tersebut...buktikanlah segala dakwaan kamu tetapi awas jangan cuba membuat fitnah. Sekiranya kamu berjuang dalam satu pasukan kenapa kamu menikam dari belakang dan tanpa usul periksa. Jangan lupa sehebat hebat manusia ada yang lagi hebat. Bukankah ada blogger yang cari makan?. Dari tuduhan saudara saya sudah dapat menilai...merata dulang paku serpih.