Sabtu, 1 Jun 2013

KIT SIANG ANGIN BILA DIKATA PEMALAS

Jangan biarkan Lim Kit Siang goyang kaki, itu kata penduduk Ipoh Timor yang telah dua penggal dimenangi oleh Lim Kit Siang, dah memang dasar pemalas mesti le jadi pemalas juga, tau nak pangkat dan jawatan je.

Menurut penduduk Ipoh Timor juga, Kit Siang tak pernah melakukan sebarang kerja mahupun membantu penduduk di kawasan Ipoh Timor selama menjadi ahli parlimen kawasan tersebut. 

Lepas ni penduduk Gelang Patah pula yang akan merasa dan sudah pasti akan patah hati dengan sikap ahli parlimen tersebut.

Dengan menolak bekas Menteri Besar sebagai Ahli Parlimen jelas menunjukkan bahawa penduduk Gelang Patah yang mengundi Penasihat DAP tersebut langsung tidak mengenang jasa Kerajaan Barisan Nasional yang selama ini banyak memberikan bantuan serta pembangunan.

Jika sebelum ini rata rata penduduk mendapatkan khidmat daripada Barisan Nasional maka selepas ini jangan lah pula menunjukkan muka untuk mendapatkan bantuan lagi.

Sepertimana kata kata yang diungkapkan oleh penduduk Ipoh Timor, Kit Siang perlu dipaksa untuk melaksanakan tugas sebagai ahli parlimen dan bukan hanya menjadi wakil rakyat yang duduk diam sahaja setelah memperolehi kemenangan.