Ahad, 9 Jun 2013

DAP DAN KONGSI GELAP SATU HATI ???

Sangkakala baca dari blog seorang rakan yang nampaknya mempunyai maklumat lengkap tentang penglibatan DAP dengan kumpulan kongsi gelap yang melakukan pelbagai kerja kerja haram.

Dalam blog tersebut juga ada mengatakan bahawa DAP mempunyai hubungan rapat dengan kongsi gelap hingga melibatkan kematian Teoh Beng Hock sikit masa dulu.

Wahh..kalau betul berita ni, sudah pasti akan membuatkan pemimpin DAP tak senang tido dan merasa gundah gulana kerana sudah tentu mereka ini akan disabitkan jika terbukti bahawa mereka terlibat.

Sangkakala tidak menolak perkara ini sebagai benar kerana kita semua kini tahu bahawa DAP mempunyai Red Bean Army yang dikatakan mampu untuk mengugut sesiapa sahaja dan mereka ini juga verqni memberikan ancaman kepada seaiapa sahaja yang dilihat memusuhi mereka dan menyokong kerajaan.

Seperti yang terjadi baru baru ini terhadap Tengku Aziz, bekas Naib Pengerusi DAP yang membuat laporan polis dengan ugutan bunuh yang diterima oleh beliau kerana membuka segala rahsia DAP selqmq ini.

Untuk bacaan lanjut tentang kongsi gelap dan DAP sila klik di SINI